Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΝΑΠΕΣ ΜΕ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΤΕΛΑΡΑ

     Aγαπημενες μου φιλες καλο μηνα να εχουμε!!!!!!!!
Μια παροιμια λεει καλιο αργα παρα ποτε! Ετσι κι εγω απο την αρχη του καλοκαιριου ξεκινησα μια κατασκευη που για καποιους λογους δεν καταφερα να τελειωσω. Ετσι σημερα το αποφασισα και τελειωσα το καναπεδακι μου για το μπαλκονακι μου!
Στο μαγαζι μου κατα καιρους μαζευονται πολλα πλαστικα τελαρα, που εχουν συνηθως πατατες!
Επιασα λοιπον κι εγω 4 τελαρα κι αφου τα επλεινα πολυ καλα, τα εβαψα με μπλε σπρευ.
Πηρα και ενα φυλλο χοντρο αφρολεξ 5cm, το χωρισα στην μεση,

.....και αρχισα το γαζωμα!!!!! Διαλεξα ενα υφασμα με κοχυλια και αστεριες και εντυσα το αφρολεξ! Τα τελαρα τα εδεσα μεταξυ τους με ναυτικο σχοινι!
Αφου τελειωσα, το στολισα στο μπαλκονακι μου και εκατσα να το δοκιμασω! Η χαρα μου ηταν απεριγραπτη! Βεβαια εμενα με αντεξε! δεν ξερω τωρα τι θα γινει αν πουμε να καθησουμε 3 ατομα μαζι!Τι καταληξη θα εχουμε! θα τυχη παντως και θα δουμε!
Ως τοτε εγω θα απολαμβανω το καναπεδακι μου!!!!!!!!

    Ελπιζω να αρεσει και σε εσας! Περιμενω σχολια!!!

9 σχόλια:

  1. φανταστική ιδέα! Εννοείται ότι μας άρεσε!!!!Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη ιδέα!!Εύχομαι να το απολαύσετε,όσο είναι γερό και όσο κάνει καιρό!!Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή η ιδέα σου. Όσο και όποιον αντέξει. Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mary καλώς σε βρήκα!!!!!! Πολύ πρωτότυπη η κατασκευή σου!!!!!! Μπράβο!!!!!
    Συγχώρεσέ με αν έχω καταλάβει λάθος, αν θέλεις να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό θα πρέπει να αφήσεις το σχόλιό σου σε αυτόν τον σύνδεσμο http://neverland-natasa.blogspot.com/2011/07/giveaway.html
    και όχι στο θέμα που παρουσιάζω τα δωράκια.
    Άν δεν θέλεις, τότε συγνώμη που παρανόησα.
    Και πάλι με συγχωρείς που καταχράζομαι την ανάρτησή σου!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρενα μου, χαιρομαι που σου αρεσει! Περιττο να σου πω τι ξαπλες ριχνω στο καναπεδακι μου! Τωρα σκεφτομαι να φτιαξω και τραπεζακι για να το σεταρω! Να κανω σαλονακι δηλαδη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία και λειτουργική κατασκευή(συγγνώμη γαι την χρονοκαθυστέρηση,αλλά εχω πρόβλημα με τη σύνδεση συνέχεια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή