Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΡΟΔΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     Φιλες μου καλες κι αγαπημενες, σημερα θα σας δειξω φωτογραφιες απο το ομορφο σμαραγδενιο νησι μου τη Ροδο !!!!!!!

ΜΑΝΡΑΚΙ

ΤΡΕΙΣ ΜΥΛΟΙ
ΤΑ ΕΛΑΦΑΚΙΑ
ΚΤΙΡΙΟ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ


ΠΑΛΙΑ ΠΟΛΗ
ΠΑΛΑΤΙ ΙΠΠΟΤΩΝ
ΚΑΣΤΕΛΛΟ
ΕΝΥΔΡΕΙΟ ΡΟΔΟΥ
ΑΡΧΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ
ΜΟΝΤΕ ΣΜΙΘ ή ΛΟΦΟΣ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
ΘΕΑ ΑΠΟ ΜΟΝΤΕ ΣΜΙΘ
ΩΔΕΙΟ ΡΟΔΟΥ
ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ  ΠΑΛΙΑΣ  ΠΟΛΗΣ
ΛΙΝΔΟΣ

ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΛΙΝΔΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΜΕΙΡΟΣ
ΠΑΡΚΟ ΡΟΔΙΝΙ
ΚΟΙΛΑΔΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΩΝ
ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΣΑΜΠΙΚΑ
ΘΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΦΟ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΣΑΜΠΙΚΑΣ
ΠΡΑΣΟΝΗΣΙ
     Για οσες απο σας δεν εχεται θαυμασει τις ομορφιες της Ροδου απο κοντα, καλα θα κανεται να το προγραμματισετε αμεσα γιατι δεν ξερετε τι χανετε!!!!!!
     Φιλια πολλα σας περιμενω!!!!!

8 σχόλια:

  1. Ηρθαμε στην Ρόδο πέρυσι το καλοκαίρι για μία εβδομάδα! Λίγη μας φάνηκε! Μακάρι να μέναμε για ένα μήνα. Πολύ όμορφο το νησί αλλά και πολύ ευγενικοί οι κάτοικοι!! Ενα είναι σίγουρο ότι μόλις μπορέσουμε θα ξαναρθουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΡΟΔΙΝΙ ΟΝΕΙΡΟ , ΟΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΕΤΣΙ ΠΟΛΛΕΣ; ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΕ ΖΗΛΕΥΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΔΟ!!!!ΤΗΝ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΕΚΕΙ ΤΟ ΓΑΜΗΛΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΘΩ!ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΕΙ!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mανια μου σου ευχομαι την επομενη φορα που θα τα καταφερετε να ερθετε να ειναι για ενα μηνα!!!!!!!!

    Εφη μου το παρκο του Ροδινιου και οι Πεταλουδες εξακολουθουν να ειναι υπεροχα!!!!!!

    Σοφια μου η Ροδος ειναι πραγματικα ομορφο νησι γιατι εκτος απο ηλιο και θαλασσα εχει και πολυ σπουδαια ιστορια!!!!Σου ευχομαι μεσα απο την καρδια μου να ερθεις ξανα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είχα πάει για μια μέρα σε κρουαζιέρα πριν πολλά χρόνια και έμεινα έκθαμβη από την ομορφιά της,από τότε έχω πει πολλές φορές ότι θα ξαναπάω και θα μείνω πολλές μέρες,αλλά ακόμα δεν τα έχω καταφέρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω πάει ποτέ στη Ρόδο αλλά τώρα που βλέπω τις φωτογραφίες σίγουρα θα την επισκεφτώ!!!Είναι πανέμορφη!!!Ευκαιρία να βρεθούμε και να πιούμε και καφεδάκι...όταν έρθω...χαχα. Καλό απόγευμα φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρενα ευχομαι να τα καταφερεις να ερθεις συντομα!!!

    Ειρηαννακι μου λατρευουμε Ροδο!!!!!!!!

    Σοφια μου, θα χαρω πολυ να ερθεις Ροδο και να βρεθουμε για καφεδακι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή