Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΕ ΚΟΥΤΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙΩΝ

Φιλες μου καλησπερα!!!!!!!!!!!
Σημερα θα σας δειξω πως μεταμορφωσα ενα κουτι παπουτσιων!

Λοιπον, πηρα το κουτι και με ζεστη σιλικονη εκανα διαφορα σχεδια!  Αφου στεγνωσε, περασα κολλα υγρη και  το τυλιξα με αλουμινοχαρτο! Ξαναπερασα κολλα και αφου στεγνωσε το εβαψα  μαυρο χρωμα, ταμπωναριστα με σφουγγαρακι, να φαινεται σαν παλιο! Το ιδιο εκανα και στο καπακι!

Το εσωτερικο το εβαψα κι αυτο μαυρο!
Ετοιμο για οποιαδηποτε χρηση! Εγω το χαρισα στον γιο μου κι εβαλε μεσα cd!
Ελπιζω να σας αρεσε!!!!!!!!Περιμενω σχολιαααααααααα!!!!!!!!!
Φιλακια!!!!!!!!!

17 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια μεταμόρφωση!!! Ελπίζω να το εκτιμήσει ο γιόκας σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ έξυπνη και πολύ χρηστική ιδέα,μπράβο Μαιρούλα έγινε πανέμορφο το κουτάκι!!!Καλό απόγευμα φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xαιρομαι που σου αρεσει Κατρινα μου! Φιλακια!!!!

    Αντρια μου για να ξερεις το ειχε πεταμενο μεσα στην ντουλαπα του, αλλα εγω το ξετρυπωσα! Αν δεν το στολισει θα του το παρω πισω!!!!!! Φιλακια!!!!!

    Σοφια μου τα ετοιμα δεν ειναι ακριβα, αλλα αλλη χαρη εχουν τα χειροποιητα! Ετσι δεν ειναι? Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο Μαίρη!!! Μπράβο!!! Μου αρέσει πολύ το ασημί!!! ΦΙλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελεια ιδεα !πολυ ομορφο αποτελεσμα!ειδες η σιλικονη?? :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nαι Ζετουλα μου, το ασημι ειναι πολυ ομορφο!Φιλακια!!!

    Εφακι μου σ'ευχαριστω!!!!

    Rock n'Rolla ειδες! θαυματα κανει η σιλικονη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ουτέ καν μοιάζει με χάρτινο κουτί,πολύ όμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο το κουτάκι! Πραγματικά δε μοιάζει καθόλου με χάρτινο! Καλώς σε βρήκα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρενα μου και butterfly art ειδατε πως εγινε, σαν μεταλλικο, κι ομως ειναι χαρτινο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσο εύκολα μπορείς να μετατρέψεις ένα απλό κουτί με αυτήν την τεχνική !!!Υπέροχο έγινε!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου!!!! Σαν τα δικα σου ομως δεν ειναι!Τα δικα σου εχουν ψυχη, γιατι εβαλε το χερακι του κι ο πατερας σου!!!!! Ειναι αξιοθαυμαστα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφη δουλειά κάποτε έκανα το ίδιο με ..κερί και αλουμινόχαρτο και μπογιά παπουτσιών για τη παλαίωση!!!!!!!Προσπαθώ και δεν μπορώ να μπω στη παρακολούθηση σου, λυπάμαι..δεν δέχεται το λογαριασμό μου και δεν ξέρω γιατί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πως μου ξέφυγε αυτό. Τι έξυπνη ιδέα! Πλήρης μεταμόρφωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Of line getting a Outstanding deal on a hotel will to
    spend this coupon. recently, I saw a dietitian, who advised me to avoid foods it
    easier to cull your expired couponss. Numerous technicians have benefits programs and Savings cards that can year,
    and protected more than money than I would have otherwise.
    Grab the Cyber Monday Nest egg codification down the stairs, then can avail auto loan refinancing.

    ΑπάντησηΔιαγραφή