Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ!!!

Καλησπερα blogογειτονια μου!!!!!!!!!!
Ισως να ειναι καπως νωρις για την πασχαλινη διακοσμηση, αλλα ειναι γενικα ενα πολυ ομορφο θεμα!
Ετσι κι εγω εφτιαξα διαφορα στεφανια οπως σας ειπα σε προυγουμενη αναρτηση μου και θα φτιαξω κι αλλα για να τα χαρισω αλλα και για να στολισω το σπιτι!!!!!
Εδω ειναι το πρασινο κιτρινο στεφανι,
εδδω το κιτρινο πορτοκαλι,
εδω το ροζ  μπλε,
κι εδω το τυρκουα ασπρο
Αυτα προς το παρον!!!! Μολις ετοιμασω κι αλλα θα τρεξω να σας τα δειξω γιατι η γνωμη σας μετραει και ειναι πολυτιμη για μενα!!!!!!!
Σας φιλω γλυκα και σας ευχομαι μια υπεροχη εβδομαδα!!!!!

20 σχόλια:

  1. ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΑ!!!!!!!!!!ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΥΡΙΣΕΙ ΠΑΣΧΑΛΙΑ Η ΓΕΙΤΟΝΙΤΣΑ ΜΑΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ γλυκα τα πασχαλινα σου στεφανακια!ομορφα χρωματα!φιλια πολλα και καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανεμορφα ειναι τα στεφανακια σου...μυρισε ανοιξη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα στεφανάκια Μαιρούλα μου!!!! Καλά έκανες και τα παρουσίασες νωρίς... καιρός είναι να αρχίσει να απλώνεται η αισιοδοξία στην γειτονιά!!! Καλή και χαρούμενη εβδομάδα να έχεις!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νωρίς ή όχι, εγώ χάρηκα πολύ με τις εικόνες σου!!!! Μου έφτιαξες τη διάθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ενα καλυτερο απο το αλλο!Μπραβο!!!!Αντε να μυρισει ανοιξη,λουλουδια,Πασχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου αρέσουν όλα! Αλλά ειδικά αυτό με τα ροζ αυγουλάκια, το ζήλεψα ιδιαιτέρως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ερώτηση... το στεφάνι είναι έτοιμο; Εσύ βάζεις τα υπόλοιπα αξεσουάρ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kalispera Mairoula mou....teleia ta stefania gia to pasxa, alla kai to stefani me tous xerous karpous telio....Ola teleiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Μαιρούλα! Είναι τέλεια!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μου αρέσουν όλα!!!!!! μπράβο, χαίρομαι που μπαίνουμε σε πασχαλινή διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι τέλεια!! Τυχεροί οι αποδέκτες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μary μου πανεμορφαααααα

    Αληθεια τα αυγουλακια απο τι υλικο είναι???

    Καλη σου βδομαδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φιλες μου σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας σχολια!!!με κανετε πολυ χαρουμενη!!! Για να σας λυσω καποιες αποριες, τα στεφανια ειναι ετοιμα αλλα μπορουμε ανετα να φτιαξουμε με μαλακα κλαδακια δεντρων!! Τα αυγουλακια ειναι απο φελιζολ και τα εβαψα εγω σε αυτες τις αποχρωσεις! Για να τα κρεμασω στα κλαδακια, περασα μεσινεζα μεσα απο τα αυγουλακα με χοντρη βελονα και μετα τα εδεσα πανω με σφιχτο κομπο!!!Οποιαδηποτε αλλη απορια εχεται, ευχαριστως θα σας απαντησω!!!Φιλακια πολλα σε ολες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφα τα στεφανάκια σου Μαίρη μου και με υπέροχους χρωματισμούς. Κι έκανες ήδη τόσα ??? Μπράβο σου ! Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαιρούλα είναι όλα ένα και ένα, τα χρώματα είναι πολύ όμορφα, μπράβο!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι φανταστικά! ΜΠράβο! Χαίρομαι που σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ομορφα τα πασχαλινα στεφανια σου με χαρουμενα χρωματα,σιγουρα θα στολισουν πολυ ομορφα τον χωρο που θα μπουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή