Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ BLOGGER!!!!!!

     Δυο πολυ καλες φιλες και δημιουργικες blogger, η Μαρια και η Κικη αποφασισαν να διοργανωσουν bazaar, για να βοηθησουν το συλλογο  "Ο Καλος Σαμαρειτης"!
Οι δικια μου προσφορα στο bazaar ειναι:
Το πορτοκαλοπρασινο μπουκαλι μου.
Ενα βραχιολακι απο παραμανες σε ηλεκτρικ και σιελ αποχρωση,
8 απο τις καρδουλες μου,
ενα στεφανακι με φελλους και
λογω του Πασχα που ερχεται, τα 8 ροζ αυγουλακια μου, τα οποια κρεμιουνται οπως και οι καρδουλες σε κλαδια!!!!!!
    Η προσφορες μας πρεπει να σταλουν αμεσα, ως τις 30 Μαρτιου!!!!!!
Οσες θελουν να μαθουν περισσοτερα, μπορουν να επισκεφτουν τα κοριτσια μας!!!!!
Ας βαλουμε ολες μαζι ενα μικρο λιθαρακι σε αυτην την προσπαθεια!!!!!!
Σας φιλω γλυκα..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 σχόλια:

  1. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!! Κ ΜΕΙΣ Χ8ΕΣ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΚΑΡΠΟΥΣ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!!! ΤΑ ΡΟΖ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!!!
    ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟΧΑ ΞΑΝΑΔΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ! ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ, ΑΝΤΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα αφησω σε ολες το ιδιο μυνημα..στο χωριο μου εχουμε ενα εθιμο..μια κοπελα με το καλαθι στα χερια..κι ενα στεφανακι στα μαλια..πηγαινει στην εκκλησια για να ευλογησει ο Παππουλης τους Πρωτους Σπορους της Γης..σιταρι,κριθαρι κ.α..ετσι νιωθουμε κι εμεις..ερχομασται στα Σπιτακια σας και παιρνουμε τους ευλογημενους καρπους..να σαι καλα Μαιρη μου..ειναι πανεμορφα..ολα..καλο βραδυ..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα! Μπράβο σου! Φιλάκια πολλά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΤΡΕΛΛΑ ΕΙΝΑΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα ξεχωριστά και όμορφα .Τα έχω θαυμάσει στις αρχικές τους αναρτήσεις. Συγχαρητήρια για την κίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ, πολύ όμορφα όλα!!
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή