Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ 1+1=2!!!!!!!!

Aγαπημενες μου φιλες, καλησπερα και καλη εβδομαδα!!!!!!!!!!!
Την  προυγουμενη εβδομαδα εφτιαξα ...κουμπαραδες για τηνΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ BLOGGER!!!!!!
Σημερα βρηκα λιγο χρονο και τους φωτογραφισα για να σας τους δειξω!!!!


Να λοιπον ο πρωτος! Αυτος ειναι ο XXL!!!!!!! Θελει πολυ χρημα για να γεμισει!!!!!! χαχαχα!

Κι εδω ειναι απο μια αλλη οπτικη γωνια, για να φανει η υποδοχη και το καπακι, που αν χρειαστει ανοιγει για να μην χαλασει το σχεδιο! Ειναι οπως βλεπετε τυλιχτος με νημα κιτρινο και πορτοκαλι και τα στολιδια ειναι απο τυλιχτα καπακια μπυρας, οπως ειχα κανει και στα παντοφλακια μου!!!!!!!


Αυτος ειναι ο δευτερος, ο XXS,  που ειναι απο κουτι γαλατος εβαπορε και τον εκανα με χρωματιστη αμμο σε σιελ και ασπρο!!!!!


Η ατλακολ εκανε παλι την δουλεια της!!!!!!! Μια χαρα κολλησε η αμμος!!!!!!!
Αυτα για σημερα! Αλλοι τρεις ετοιμαζονται που θα σας τους δειξω σε επομενη αναρτηση!!!!!!
Εχω βαλει στοχο να κανω απο τρεις εως πεντε κουμπαραδες το μηνα μεχρι και τον Νοεμβριου!!!
Ας ελπισουμε να τα κατφερω!
Ελπζω να σας αρεσαν!!!!!!
Σας φιλω και σας ευχομαι μια υπεροχη εβδομαδα!!!!!

31 σχόλια:

  1. πολύ όμορφοι...!!!θα τον πιάσεις άνετα τον στόχο σου...καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαίρη, πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου! Καλή συνέχεια να 'χεις (προβλέπεται ...μεγάλη παραγωγή!! χαχα!!) .Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Πεπη μου!!!!!! Υπερπαραγωγη θα γινει!!!!!χαχαχα!!! Φιλια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  3. Είναι τεράααααστιος ο πρώτος σου κουμπαράς!!χιχιχι!!!Είναι πολύ όμορφοι!!Και εμάς ο πρώτος μας θα είναι μάλλον με νήμα!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικα ειναι king size!!!!!χαχαχα! Το νημα ειναι πολυ πρακτικο για κατι τετοιες δουλειες! Περιμενω να θαυμασω και τον δικο σας!!!!Φιλακια!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ο πρώτος με το νήμα πρέπει να ήθελε πολλή υπομονή, αφού είναι και XXL! Είναι πολύ όμορφοι και οι 2!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι, κι απο υπομονη αλλο τιποτα!!!! Χαιρομαι που σου αρεσαν!!!! Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Μαιρούλα μου!!!Ομορφοι και καλοκαιρινοί!!!καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστω πολυ Χρυσανθη μου!!!!! Καλη εβδομαδα! Φιλακια πολλα!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφοι! Ελπίζω να συνεχίσεις δυναμικά και να πιάσεις το στόχο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!
    ΣΕ ΧΑΣΑΜΕ...ΑΡΧΙΣΕΣ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ;
    ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!!!!! Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΛΥ ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου, πια μπανια καλε?????? Με εχει φαει το μαγαζι και η κουζινα!!!!!! Ασε, εχω να παω μπανιο 5 χρονια! Κατι βραδυνα παμε οταν εχει καυσωνα!!!!!
      Χαιρομαι που σου αρεσουν!!! Φιλακια γλυκια μου!!!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου!! Θα προτιμήσω τον XXL όμως! χιχι!! Φιλιά!!
    Υ.Γ. πολύ ωραίος στόχος, σου εύχομαι να τα καταφέρεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ γλυκια μου! Θελει πολλα λεφτα για να γεμισει!!!!!!!Φιλακια πολλα!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Μαιρούλα μου, είναι σούπερ! Μπράβο, κούκλα μου!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΒΆΖΟΥΜΕ ΣΤΌΧΟΥΣ ΜΑΙΡΟΎΛΑ;;;Εύχομαι να τους πετύχεις στο ακέραιο, όπως αυτούς τους πανέμορφους κουμπαράδες...LIKE!!!
    Φιλάκιαααα καλή συνέχειαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι αλλο μπορουμε να κανουμε Χαρα μου!!! Να'σι καλα γλυκια μου!!!! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  11. ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οπρώτος σαν τον ήλιο, ο δεύτερος σαν τη θάλασσα. Το καλοκαίρι έφερες....πανέμορφοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστω πολυ Κατερινακι μου για τον ομορφο χαρακτηρισμο που εδωσες στους κουμπαραδες μου! Ο ηλιος και η θαλασσα! Να'σαι καλα κουκλα μου! Φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  13. Μαιρουλα μου πολυ ομορφοι οι κουμπαραδες σου!!!!Καλη συνεχεια σε οτι κανεις!!!!Φιλια πολλαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημερα
    απαντω στο σχολιο που μου αφησες στην συμμετοχη μου στο διαγωνισμο των sofan

    εισαι πολυ ευγενικια , σ ευχαριστω πολυ που περασες απο το σπιτακι μου
    και για τις ευχες σ ευχαριστω
    δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαρα μου Δελφινακι μονα σε επισκεπτομαι!!Φιλακια!!!!

      Διαγραφή
    2. Να σαι καλά...έχουμε και το ίδιο πρότυπο στο μπλογκ μας, εγώ μωβ, εσύ ροζ τι ωραία :))

      πάω να γίνω μέλος στο μπλογκ σου (επιτρεπεται ετσι;) θα χαρω αν θες (χωρις καμια υποχρεωση) να γινεις και συ στο δελφινακι μου και να τα λεμε μεσω σχολιων (παιρνουμε δυναμη απο τα σχολια να συνεχισουμε)

      Διαγραφή
    3. διαβασα το σχολιο σας, οτι εισαι ηδη μελος μου αναγνωστρια

      ωπ πως και μου ξεφυγε; παντα παρακολουθω το γκατζετ αναγνωστες μου και καθε νεος που γινεται μελος μου , τον επισκεπτομαι στο μπλογκ του για να τον ευχαριστήσω και να γίνω και γω μέλος.παω στους αναγνώστες μου τώρα να κοιτάξω καλύτερα να σε βρω :)

      ας σε ευχαριστήσω τώρα τότε που είσαι μέλος μου

      οσο για την συναντηση με τα σχολια ,ποτέ δεν είναι αργά ναι. ας γίνει τώρα η αρχή. καλλιο αργά παρα ποτέ χεχε

      το δελφινακι σε ευχαριστεί πολύ για την αναρτηση της εικονουλας του διαγωνισμου στο σπιτάκι σου

      δελφινοφιλούθκια !!

      Διαγραφή
    4. το βρηκα το εικονακι στους αναγνωστες ναι θυμηθηκα...οταν γινατε μελος στο μπλοκ μου, μπηκα στο εικονακι αλλα δεν φαινεται το μπλογκ σας
      και θυμαμαι εψαξα στο google με το mary pezuvani αυτο φαινεται οταν πατησω το εικονακι αλλα δε μου εβγαζε κανενα μπλογκ και γι αυτο δεν σας επισκεφθηκα ποτε ...

      Διαγραφή