Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

ΤΥΛΙΧΤΑ ΣΑΝΔΑΛΙΑ ΜΕ ΜΑΛΛΙ!!!!!

Αγαπημενες μου φιλες καλησπερα!!!!!
Τις τελευταιες μερες εχω τοσα πολλα τρεχαματα, που με εχουν κρατησει μακρια απο τις κατασκευες μου!!!!!!!  Χθες ομως βρηκα λιγο χρονο και εφτιαξα ενα ζευγαρι σανδαλια!!!
Ειναι η πρωτη μου κατασκευη και προτιμησα να τα κανω τυλιχτα με μαλλακι!



Τυλιξα ολη την επιφανεια με το χρωματιστο μαλλακι και για να καλυψω την γωνια που φαινοταν το δερμα, τυλιξα εν καπακι απο μπυρα και μετα το κολλησα με σιλικονη για στολισμα! Ειχα φτιαξει αρχικα ενα πον-πον για το σημειο αυτο αλλα επειδη θα ηταν σαν τσαρουχι, χαχαχαχα, προτιμησα το τυλιγμενο καπακι απο την  μπυρα!!!
Με το υπολοιπο μαλλακι φτιαχνω μια τσαντα, η οποια εχει ακομα δουλεια για να τελειωσει !!!
Ετσι, λοιπον ετρεξα να σας τις δειξω!
Περιμενω εντυπωσεις!!!!!!
Φιλακια πολλα και καλη εβδομαδα!!!!!!!!!!!


37 σχόλια:

  1. Χρυσοχέρα Μαίρη, κατάφερες να μας κλέψεις την καρδιά πάλι με τις ομορφιές σου!! Τόσο απλά και τόσο έξυπνα τα υλικά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκε μου ονεριροκοσμε, σ'ευχαριστω πολυ!
      Πρεπει να χρησιμοποιουμε ολο και πιο οικονομικα υλικα!χαχαχα! Η κριση βλεπεις!!!!!! Φιλακια!!!!

      Διαγραφή
  2. Μαίρη μου τα σανδάλια σου έγιναν πολύ όμορφα. Καλοφόρετα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου σ'ευχαριστω!
      Εγιναν κατα ενα νουμερο μικροτερα με το τυλιγμα, αλλα πιστευω να ανοιξουν! Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  3. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ....ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΛΑΚΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ...ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΟΛΥΣΤΟΛΙΣΜΕΝΕΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νενα μου ειδες το καπακι δουλεια που εκανε???
      Κι εμενα δεν μου αρεσουν οι παραφορτωμενες! Ασε που ειναι και πολυ μαλακια και απαλη!!!
      Χαιρομαι που σου αρεσαν! Φιλακια πολλα!!!!!!

      Διαγραφή
  4. ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΤΟ ΤΣΑΡΟΥΧΙ.Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!!!ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.ΚΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΑΠΟ ΠΕΡΣΥ ΤΟ ΛΕΩ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ,ΠΗΡΑ ΚΙ ΑΠ ΤΟ LIDL ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΡΥΠΕΣ. ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασουλινι μου σ'ευχαριστω πολυ!
      Το πηρα κι εγω το εργαλειο! Ηθελα να κανω μια πρωτη δοκιμη και σκευτηκα το τυλιχτο που μου αρεσει κιολας! Ισως κανω και με κανενα χαντρακι, οχι πολλα στολιδια ομως γιατι οι φορτωμενες δεν μου αρεσουν πολυ! Αντε περιμενω να δω και τις δικες σου!!!
      Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  5. Μαίρη η μεταμόρφωση πέτυχε!...η ιδέα με το καπάκι πολύ εξυπνη!...Πολλά Μπράβο!!!..και Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλα μου ναι, ευτυχως και πετυχε η μεταμορφωση!!!
      Χαιρομαι που σου αρεσε η ιδεα με το καπακι!!!
      Φιλακια πολλα !!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΕΣ ΕΓΙΝΑΝ!!!!!
    ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ! ΒΡΕ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ!!!!!!
    ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφακι μου, χαιρομαι που σ'αρεσαν!
      Οταν εκανα το πον-πον και μου φανηκε τσαρουχι, ειδα εκει διπλα μου το καπακι και ετσι μου ηρθε η ιδεα να το τυλιξω μιας και μου φανηκε πιο συμαζεμενο!!!!!!
      Τα χρωματα μου αρεσαν κι εμενα! θα ειναι τελεια με ενα πορτοκαλοκοκκινο μανο!!!!! τι λες?
      Φιλακια κουκλα μου!!!

      Διαγραφή
  7. Μαίρη μου πολύ όμορφα τα έφτιαξες!!! Καλοφόρετα και Καλό καλοκαίρι!. Καλή σου εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευη μου σ'ευχαριστω!!!!!!!
      Καλο καλοκαιρι γλυκια μου!!
      Φιλακια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα τα σανδάλια που έφτιαξες!! Έξυπνη ιδέα αυτή με το καπάκι!! Μπράβο!!!!! Καλό βράδυ να έχεις, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ κουκλα μου!!!!
      Καλο βραδυ και σε 'σενα!!!!!!
      Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Εστερακι μου!!!
      Να'σαι καλα γλυκια μου!!!!

      Διαγραφή
  10. Απίθανες με το υπέροχο κοραλλί χρώμα, ιδανικό για τις καλοκαιρινές σου εμφανίσεις!!Το καπάκι σούπερ!!!!Φιλάκια πολλά-πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρυσανθη μου, σ'ευχαριστω πολυ!!!! Φιλακια πολλα κι απο μενα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα και "έξυπνα"!!! Καλό Καλοκαίρι να'χουμε! Καλή συνέχεια! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία ιδέα θα είναι και πολύ μαλακά στην επαφή τους με το πόδι γιατί το δέρμα όσο να 'ναι μια σκληράδα την έχει και το μαλλί είναι ένα υλικό που λίγο πολύ υπάρχει σε κάθε σπίτι,μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου πραγματικα ειναι πολυ μαλακα!!! Θα τα προτειμουσα ομως τρεις ποντους στο τακουνι! Με το πολυ φλατ με ενοχλειη μεση μου!χαχαχα!!!! Φιλακια Ρενα μου!!!!!

      Διαγραφή
  14. Απλές και όμορφες οι σαγιονάρες σου, Μαίρη μου! Να'σαι πάντα καλά! Καλή συνέχεια να'χεις στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Πεπη μου! Κι εσυ να'σαι καλα γλυκια μου! Φιλακια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  15. Μαίρη μου, είναι πάρα πολύ όμορφες!!! Μπράβο!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλοφόρετα τα σαγιοναράκια σου! Πολύ όμορφα! Κι έχω μερικά νήματα σε καλοκαιρινά χρώματα, που δεν ξέρω τι να κάνω. Ωραία ιδέα!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πάρα πολύ όμορφα και πρωτότυπα!!!μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλοφορετα Μαιρουλα μου ειναι πολυ ομορφα!!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχα!! Με καπάκι από μπύρα; Ποιος θα το πίστευε; Φιλιά και καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή