Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΔΩΡΟΥ!!!!

Γλυκιες μου φιλες, καλησπερα σας!
Πριν λιγο, την ωρα που φωτογραφιζα τους κουμπαραδες μου, εγινε σεισμος!!!!!
Παλι κουνηθηκαμε!!!!!! Συχνο φαινομενο τωρα τελευταια στην περιοχη μας! Ας ελπιζουμε να εκτονωθει σιγα σιγα η  κατασταση αυτη!!!!!!
Θα σας δειξω λοιπον τους κουμπαραδες μου, σε συσκευασια δωρου!!!



Αυτος εδω ειναι απο συσκευσια γνωστης μαρκας καλλυντικων, με χρυση βαση και ασημι καπακι!
Δεν χρειαστηκε τιποτα το ιδιεταιρο! Απλα καλυψα την φιρμα της εταιρειας με χρυση κορδελα και εκανα ενα πλουσιο φιογκο!!!!!!


Αυτος εδω ειναι απο ενα αλλο κουτι που φυλοξενουσε ενα ρολοι! Το τυλιξα με μπεζ και φουξια κορδελιτσα και ετοιμος κι αυτος!!!!
Θα  κανω κι αλλους σε αυτο το στιλ γιατι απο κουτια ......αλλο τιποτα!!!!!! 
Με αυτους τους δυο, εχω συνολο 4!!!! Ενας ακομα ως το τελος του μηνα και επιασα το στοχο των 5 κουμπαραδων το μηνα!!!!χαχαχα!!!!!!!
Ελπιζω να σας αρεσαν !!!!!!!!!
Φιλακια πολλα και καλη εβδομαδα να εχουμε!!!!!!!!!!!!!!

40 σχόλια:

  1. Ωραία φάση κουμπαράς σε συσκευασία δώρου για δώρο!!!! Μπράβο!!!!
    Καλή βδομάδα να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου, χαιρομαι που σ'αρεσαν! Καλη εβδομαδα και σε εσενα! Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  2. Τέλειοι οι κουμπαράδες σου,πολύ πρωτότυποι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να τους λες εσυ τελειους και πρωτοτυπους Ρενα μου, ε τι να πω, μαλλον θα ειναι!χαχαχαχα! Φιλακια γλυκια μου!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφοι όλοι οι κουμπαράδες σου Μαιρούλα μου! Μακάρι να καταφέρουν όλοι να γεμίσουν! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαιρούλα, είναι πολύ χαρούμενοι οι κουμπαράδες σου!
    Μπράβο σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία ιδέα !!!! Ψηφίζω μπλε!!!καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσανθη μου κι εμενα μου αρεσε πολυ ο μπλε! Καλη εβδομαδα γλυκια μου!! Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  6. Απλη και ομορφη ιδεα!ξεχωριζω τον μπλε!πολλα φιλια και καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τοσους που εχω σκοπο να κανω Μισιρλου μου, πρεπει να βρω απλες και ευκολες λυσεις!! Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  7. Ωραία ιδέα!!!!!!! Και εγώ τον μπλέ θα ψηφίσω!!!!!!!! Καλή συνέχεια πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικουλα μου 2-0 υπερ του μπλε!! Ευχαριστω πολυ! Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  8. ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ, ΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ;
    ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ Ε!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφακι μου εχω πολλα κουτακια! Τι πιο απλο απο να τους κανω μια σχισμη και να τα κανω κουμπαραδες!!!Καλη εβδομαδα! Φιλακια πολλα!!1

      Διαγραφή
  9. Τέλειοι είναι και απίστευτα πρωτότυποι!! Μια προτίμηση στον δεύτερο την έχω όμως!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσυ τον μπλε ε? Ο.κ. δεν θα στενοχωρηθω για τον χρυσο μου!! Θα ακολουθησουν κι αλλοι κουμπαραδες σε συσκευασια δωρου! Παντως σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια! Χαιρομαι που σ'αρεσαν!!!Φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  10. Τέλεια ιδέα, Μαιρούλα, και πανεύκολη κατασκευή! Συγχαρητήρια ! Καλά, μέχρι τον Νοέμβριο, φαντάζομαι πόσους κουμπαράδες θα φτιάξεις...κουράγιο νά'χεις !
    Καλό ξημέρωμα και πολλά φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννακι μου, εχω βαλει στοχο 3-5 το μηνα πρωτα ο Θεος!!!!
      Ελπιζω να τα καταφερω!!!
      Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  11. ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ.Ο ΜΠΛΕ ΕΙΔΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ,ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ;ΑΥΤΟ ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΧΟ ΣΟΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!11111

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το που θα βρουμε τα λεφτα ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια!!!
      Ας τους φτιαξουμε εμεις και θα δουμε! Σ'ευχαριστω πολυ παντως! Να΄σαι καλα κουκλα μου! Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  12. Πρωτότυποι και πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου Μαίρη!
    Μπράβο που έβαλες και πρόγραμμα στο να τους φτιάχνεις!
    Καλή συνέχεια και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ γλυκια μου!!!
      Αν δεν βαζαμε και στοχους, αλιμονο μας!!!!!χααχα!
      Φιλακια πολλα!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Πρωτότυπη ιδέα! Το μπλε κουτάκι μου αρέσει πολύ, αν και ο πρώτος δείχνει να χωράει περισσότερα! ΧΙΧΙ!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε σε ολες αρεσει ο μπλε!!! Κι ο ασημενιος ειναι ομορφος αλλα τον αδικει η φωτογραφια!! Τωρα τι θα χωραει μεσα ο καθενας ειναι αλλη ιστορια!!! χαχαχα!!! Φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχη ιδέα..πανέμορφη μέσα στην απλότητα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Αχτιδα μου!!!! Τα απλα ειναι παντα πιο αρεστα!!! Φιλια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  15. Τι πρωτοτυποι πανεμορφοι οι κουμπαραδες σου Μαρακι μου!!!!Μπραβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέξυπνο Μαιρούλα!!!!! Εύχομαι να γεμίσουν με πολλά πολλά λεφτά!!!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικη μου και να θελουμε... δεν νομιζω να γεμισουν!!! Υπαρχουν πολυ περισσοτερες αναγκες την εποχη αυτη απο το να αποταμειευουμε!!! Χαιρομαι παντως που σου αρεσε η ιδεα!!!Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  18. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
    Ο ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΜΙΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ, ΜΙΑ ΔΕΝ Μ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΣΧΟΛΙΟ....
    ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου σκετη ταλαιπωρια ο μπλογκερ!!!χαχαχα!
      Χαιρομαι που σου αρεσαν οι κουμπαραδες μου! Σιγουρα θα κανω κι αλλους με αυτο το στιλ! Ευκαιρια να ανακυκλωσουμε!!!
      Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  19. Φοβεροί οι κουμπαράδες και πρωτότυποι!! Παραπλανούν...σίγουρα όποιος τους βλέπει θα νομίζει ότι είναι δώρο!! Έξυπνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωσταντινα μου χαιρομαι που σου αρεσουν!!!
      Καλο δωρο θα ειναι σιγουρα αν εχει και μερικα ευρουλακια μεσα!χαχαχα!!!!!!!
      Φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  20. ελα φιλη..να σαι καλα Μερακι μου..τι ομορφοι οι κουμπαραδες..εξυπνο τρικ..καλη συνεχεια..φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλως το το Μαρακι μας!!!!!! Χαιρομαι που σου αρεσουν οι κουμπαραδες μου! Αντε ξεκινα κι εσυ!!!!! Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή