Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

ΔΙΔΥΜΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!

Καλησπερα στην ομορφη παρεα μου!!!!!!!
Αλλοι δυο κουμπαραδες ειναι ετοιμοι !!!!!!!
Συνολο 6 μεχρι τωρα για τον Ιουνιο! Αρα τον Ιουλιο, πρωτα ο Θεος θα πρεπει να κανω βαση του στοχου μου ( εως και 5 καθε μηνα) αλλους 4 !!!!!!!!!!


     Ειναι οι γνωστοι κουμπαραδες μου απο κουτι με γαλα εβαπορε, τυλιγμενοι με νημα!!!!



Ελπιζω να σας αρεσουν!!!!
Φιλακια πολλα!!!!!!
                                                                                            

36 σχόλια:

  1. Ωραία τα διδυμάκια σου!!!!
    Δίνει και παίρνει το εβαπορέ χαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι η χαρα του εβαπορε να γινεται κουμπαρας!!!!!χαχαχα!!!!!
      Χαιρομαι που σου αρεσαν! Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσαν Ελενη μου!!!!
      Καλως ορισες στο σπιτακι μου!
      Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφοι οι δίδυμοι κουμπαράδες σου !!!! Μπράβο Μαρία βλέπω ότι έχεις βάλει και στοχο...!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Ευθυμια μου! Να΄σαι καλα γλυκια μου! Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  4. ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΨΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!!
    ΠΩΣ ΠΑΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΖΕΣΤΕΣ; ΕΔΩ ΔΡΟΣΙΣΕ ΛΙΓΑΚΙ!!!!!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφουλα μου, χαιρομαι που σ'αρεσαν τα διδυμακια μου! Εδω τι να σου πω! Τροπικο κλιμα αποκτισαμε εφετος! Εως τις 5.00 η ζεστη ειναι αφορητη, αλλα μετα αρχιζει η δροσια και το αερακι! Ασε που μεσα στον Ιουνιο ειχαμε και ψιλοβροχια!
      Φιλακια πολλα να περνας τελεια!!!!!!

      Διαγραφή
  5. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΓΑΛΑ ΣΑΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ρενα μου!
      Τι ευχαριστεις??? Η ευχαριστηση δικη μου!!!!!!
      Ε! δε φαινεται οτι το πινουμε ολο μας το γαλα? χαχαχα!!!
      Φιλακια πολλα γλυκια μου!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφοι! Έχεις βάλει ψηλά τον πήχη, και σε ποιότητα και σε ποσότητα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τα διδυμάκια σου!...Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία!!!! Έχω μια απορία αν μπορείς να μου την λύσεις. Πήγα να κάνω και εγώ κουτί με γάλα και ενώ το έπλυνα με ζεστό νερό και σαπούνι το άφησα και στον ήλιο να στεγνώσει καλά. Όταν πήγα να το φτιάξω μύριζε απέσεια και το πέταξα. Τι έκανα λάθος?
    Ευχαριστώ! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου θελουν πολυ καλο πλυσιμο! Εγω αφηνω και νερο με σαπουνι μεσα για 2-3 μερες και ξανα πλυσιμο!
      Ελπιζω να βοηθησα! Φιλακια πολλα κουκλα μου!

      Διαγραφή
    2. Θα το δοκιμάσω όπως το λες. Σε ευχαριστώ πολύ! Καλό βράδυ και να έχεις μια όμορφη Κυριακη!!!!!

      Διαγραφή
  9. πολυ ομορφα χρωματα φιλη..να σαι καλα..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φιλη μου!!!
      Χαιρομαι που σ'αρεσαν!!!
      Φιλακια πολλα Μαρακι μου!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Μαρία όλοι σου οι κουμπαράδες είναι πολύ όμορφοι. Και οι κουμπαράδες δώρο αλλά και τα διδυμάκια σου.Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ γλυκια μου!!! Χαιρομαι πολυ οταν αρεσουν οι κατασκευες μου!!!!!Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα χρώματα έχουν τα διδυμάκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια και Ελενη μου, σας ευχαριστω πολυ!!! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  12. Αν περάσεις από το μπλοκάκι μου σε περιμένει ένα βραβειάκι.Σε περιμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρθα!!!!Το πηρα!!!! Ευχαριστωωωωωωωωωωω!!!!!Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  13. Μαιρούλα μου υπέροχα τα διδυμάκια σου!!!Φανταστικά τα χρώματα!!!Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φοβερά τα διδυμάκια! Υπέροχα χρώματα!
    Καλό Σ/Κ, καλό μήνα να'χεις!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπουλα μου ευχαριστω πολυ!!!! Καλο Σ/Κ και σε σενα!!!!
      Αντε και με το καλο να μας μπει ο Ιουλης!!!! Φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  15. Ευχομαι να εχεις καλο μηνα, καλη εβδομαδα και ενα πολυ ομορφο και δροσερο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελεια τα διδυμακια!!!Μπραβο Μαρακι μου!!!Φιλακια πολλαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα!Μου αρέσει πολύ που είναι συμμετρικά!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή