Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

TO ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ .....ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!!!!

Αγαπημενες μου φιλες καλησπερα!!!!!!
Ναι, ξερω ξερω! Οι περισσοτερες απο σας ειστε σε διακοπες και οι αλλες ετοιμαζεστε, και πολυ καλα κανετε!!!! Οσες εχετε παει διακοπες καπου, εναν χαρτη της περιοχης που ειστε, σιγουρα τον πηρατε! Ετσι κι εγω,  απο την περιοδο που πηγαινα Αθηνα, για να βλεπω τα παιδακια μου οταν σπουδαζαν εκει, ειχα προμηθευτει εναν χαρτη απο το κεντρο της Αθηνας για να μπορω να κινουμε!




Βεβαια αφου εμαθα τα βασικα! κι αφου τα παιδακια μου τελειωσαν, μου εμεινε ο χαρτης!
Ετσι κι εγω για να μην τον πεταξω.....τον εκανα κουμπαρα!!!!!!





Ελλπιζω να σας αρεσε! Αυτος ειναι κατα σειρα, ο 9ος!!!!!!! Ακολουθουν, βαση στοχου για τον Αυγουστο αλλοι 4!!!!!!
Καλο υπολοιπο διακοπων σε ολες σας!
Φιλακια πολλα !!!!!!

32 σχόλια:

  1. Πολύ καλή ιδέα Μαίρη μου! Φιλάκια από την Αθήνα του κουμπαρά σου! Εντάξει όχι από το κέντρο, λίγο πιό έξω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΣΑΙ!!!!!!ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΣΚΑΣΑ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ [ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΨΑΞΕΙ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑ] ΑΛΛΑ ....ΠΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ??????ΧΑ ΧΑ ΧΑ @!!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασουλα μου, χαιρομαι που σου αρεσε! Αν ψαξει να βρει χρημα αυτος που θα τον παρει, ειναι γελασμενος!!!!!!!! Χρημα δεν υπαρχει πουθενααααααααααααα!!!!!!! Φιλακια πολλα!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία η ιδέα σου!Μου αρέσουν πολύ οι χάρτες!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελια μου, χαιρομαι που σου αρεσε η ιδεα μου! Εχω δει πολλες ομορφες κατασκευες με χαρτες, οποτε γιατι οχι κι εναν κουμπαρα!!!!!! Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΒΡΕ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ!!!
    ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙΣ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΝΗ ΣΟΥ , ΕΤΣΙ;
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι να μπορουσα, να ειχα χρονο, να εφτιαχνα πιο πολλους!!! Αφου ειναι για καλο σκοπο!!!!
      Φιλακια Ρενα μου!!!!

      Διαγραφή
  5. χαχαχα!!!!!! Πολύ ωραία ιδέα με το χάρτη!! Μήπως να βρίσκαμε και κανένα χάρτη που να δείχνει τον δρόμο προς την τρύπα που βάζουν τα λεφτά????
    Γιατί νομίζω ότι από εδώ κι εμπρός μόνο με χάρτη θα τη βρίσκουμε...ίσως και πυξίδα...ίσως δηλαδή και να μην τη βρίσκουμε καθόλου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Κωσταντινα μου, μεσα στο χαρτη ειναι ολα τα λεφτα!!!!!!
      Αξιας ανυπολογιστης ειναι η πατριδα μας, γι'αυτο αλλοστε μας εφτασαν εδω που ειμαστε! Για να τα παρουνε αυτοι, μιας κι εμεις δεν τα βλεπουμε μπροστα μας!!!!!!!
      Φιλακια πολλα κουκλα μου!!!!!

      Διαγραφή
  6. Μαράκι μου πολύ όμορφος έγινε!!!!!!
    Κι εγώ χρησιμοποίησα χάρτη για σελιδοδείκτες.....Είναι ωραία ιδέα!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφακι μου γλυκο τι κανεις?
      Μας τους εδειξες τους σελιδοδεικτες σου ή εγω δεν τους ειδα?
      Οι χαρτες ειναι απο τα πολυ ωραια μοτιβα!!
      Χαιρομαι που σου αρεσε! Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ καλός !!! Μπράβο Μαιρούλα ! Μου αρέσει που είναι χρησιμοποιημένος ο χάρτης κι έχει πάνω του τα σημάδια από τον μαρκαδόρο! Τέλεια ανακύκλωση !
    Πολλά φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα!!!!!!!!!Αμαν ρε Μαριαννακι μου!!!!!! Που τα τσακωσες τα σημαδια απο το μαρκαδορο? Εγω που τον εφτιαχνα δεν τα ειχα προσεξει!!!!!! Μολις ειδα το σχολιο σου, ετρεξα να τον δω ξανα!!!Εισαι ατσιδα!!!!! Φιλακια πολλα γλυκια μου!!!!!

      Διαγραφή
  8. Μπραβο!!!Εξαιρετικη ιδεα ανακυκλωσης!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασια μου, σ'ευχαριστω πολυ γλυκια μου!!!!!!!
      Φιλακια πολλα!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Αχού....αυτός μου αρέσει πραγματικά πολύ. Θα ήθελα να το είχα σκεφτεί κι εγώ. Πολύ ταξιδιάρικος. Μπράβο Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινακι μου, χαιρομαι πολυ που σ'αρεσει! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  10. Μαιρούλα μου, είναι πολύ όμορφος και στην κυριολεξία η Αθήνα στις υπηρεσίες ενός κουμπαρά!!!! Ο 9ος ε;;;; Μπράβο σου Μαιρούλα!!!! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι Κικη μου! Ο 9ος κι ακολουθουν κι αλλοι!!!!!
      Οποιος εκτος Αθηνων παρει αυτον τον κουμπαρα, δεν θα εχει κανενα προβλημα να κινηθει στο κεντρο της Αθηνας!!!!χαχαχα!
      Φιλακια πολλα γλυκια μου!!!!!

      Διαγραφή
  11. Διακρίνω Σταδίου και Πανεπιστημίου στο χάρτη... φτάνεις Σύνταγμα...φτάνεις Βουλή...εκεί είναι τα λεφτά...με την διαχείριση τους προκόψαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι Ελενη μου! Δυο βηματα και αν μπεις μεσα στη βουλη, θα τον γεμισεις τον κουμπαρα! Εκει το χρημα ρεει αφθονο!!!!!
      Φιλακια πολλα!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Μαιρούλα μου, είναι πολύ όμορφος!!! Μπράβο σου!!! Θα σου στείλω ένα email σήμερα ή αύριο, γιατί χρειάζομαι την βοήθειά σου για ένα γατάκι που βρήκε μια φίλη μου στην Ρόδο και του ψάχνουμε σπιτάκι!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου χαιρομαι που σ'αρεσε! Περιμενω το mail σου! Μακαρι να μπορεσω να βοηθησω την φιλη σου! Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαίρη μου!!!Περιμένω να μου στείλει φωτογραφία!!! Τώρα προσπαθεί ακόμη να βρει τρόπους να το πάρει μαζί της στην Ιταλία, αλλά η αεροπορική δεν επιτρέπει κατοικίδια!!! Θα σε ενημέρωσω!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Μπραβο Μαιρούλα;;;; ο 9ος έ;;;αυτός όμως με τον χάρτη θα μας ειναι χρήσημος οπως ειπε και η ελένη πιο πάνω να παμε με τους κουμπαράδες έξω απο την βουλή..να δείς για πότε θα γεμίσουνε...χι..χι.. ασε που τον χρεισημοποιείς αν χαθείς μεσα στην αθήνα !!!!!!... μπραβο σου για την προσπαθεια... φιλακια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Μαίρη απασχολημένη με τους κουμπαράδες, να είσαι καλά και με έναν καλό Αύγουστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραια η ιδεα σου.Εχει καμια σχεση η συγκεκρημένη περιοχη με τα ευρω που χασαμε και ψάχνουμε να τα μαζέψουμε?Μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή