Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!!!!!!!

Αγαπημενες μου φιλες, καλησπερα!!!!
Μολις μπηκα να δω το σπιτακι μου, θυμηθηκα πως στις 7 Αυγουστου ειχε γενεθλια!!!!!!
Τα συναισθηματα μου αναμεικτα!!!!
Ενιωσα πολυ ασκημα, που δεν το θυμηθηκα την ημερα που επρεπε, ενω το ειχα απο τον Ιουλιο στο μυαλο μου!!!
Αλλα και πολυ χαρουμενη που περασε κιολας ενας χρονος δημιουργικος και γεματος απο την αγαπη σας!!!
Εστω και αργα ομως οφειλω να ευχηθω να ειναι χιλιοχρονο και παντα γεματο απο ολες εσας τις διαδυκτιακες μου φιλες που νιωθω να σας ξερω τοσο καλα και που σας αγαπω ολες αλλα και την καθε μια ξεχωριστα!!


Αυτη ειναι η 100η αναρτηση που κανω, ολο αυτον τον χρονο που ειμαι στην γειτονια μας!!!!!
Και μιας και τα μελη του σπιτιου μου πλησιαζουν τα 200 και λογω του οτι εχω γενεθλια βρε παιδια μου, θα δωσω δωρακι. μετα απο κληρωση που θα κανω, σε μια τυχερουλα απο εσας που θα μου δωσετε ευχουλες ως το τελος του Αυγουστου!!!!!
Δεν εχω αποφασισει ακομα τι δωρακι θα ειναι αυτο!!!
Προσ το παρον θα σας κερασω γλυκακι απο αυτη την πανεμορφη τουρτα που διαλεξα απο τις εικονες του google!!!!







Σας ευχαριστω πολυ ολες για την αγαπη και την υποστηριξη που μου δειξατε ολο αυτο τον χρονο!!!
Σας αγαπω πολυ!!!!!!! Φιλακια!!!!


42 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΥΡΤΑ ΔΙΑΛΕΞΕΣ,,,ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ γλυκια μου Νενα!!! Χαιρομαι που σου αρεσε η τουρτα μου!!! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  2. καλημερα..να χουμε ομορφες και χαρουμενες αναρτησεις..να σαι καλα ματια μου..χρονια πολλα η δημιουργια και η χαρα να σκορπιζει το Σπιτικο σου..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία μου να χαίρεσαι το blogoσπιτάκι σου χρόνια πολλά και δημιουργικά,πολύ όμορφη η τουρτίτσα,φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι και τις 1000 αναρτήσεις και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου εύχομαι να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις και τους αναγνώστες του,επίσης να είσαι πάντα τόσο δημιουργική όπως και τώρα.Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα γλυκιά και δραστήρια Μαιρούλα
    Εύχομαι χρόνια πολλά και δημιουργικά σε σένα και το υπέροχο blog σου. Γρήγορα να μας χιλιάσεις για να βλέπουν και άλλοι τα όμορφα πράγματα που κάνεις.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα... χρόνια πολλά και δημιουργικά..ολγάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαιρούλα
    σου εύχομαι να μη σταματήσεις να δημιουργείς, να χαίρεσαι , να μοιράζεσαι και όλα να πολλαπλασιάζονται μέσα εδώ με μεγάλη ταχύτητα, έτσι ο χρόνος θα περνάει χωρίς να τον καταλαβαίνουμε!
    Κερνιέμαι απο ητν υπέροχη τούρτα, σου αφήνω ένα γλυκό φιλί,για καλή συνέχεια...και τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ!!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΩ!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!
    Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Xρόνια πολλά σ' εσένα αλλά και στο μπλογκ σου. Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!! Τζίνα Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και χαρούμενα σ'εσένα και στο όμορφο σπιτάκι σου!!!Να μας χιλιάσετε!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά φιλενάδα ! Να χαίρεσαι το σπιτάκι σου, μας χιλιάσεις τους αναγνώστες σου, να εκατοστήσεις τους κουμπαράδες σου...χαχαχα...και πάντα με ωραίες δημιουργίες! Υπέροχη η τούρτα σου...ευχαριστούμε για το κέρασμα ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και δημιουργικά στο σπιτάκι σου Μαιρούλα μου!!!
    Ευχαριστούμε για το κέρασμα! Παίρνω το κομματάκι της τούρτας που μου αναλογεί για να σου ευχηθώ γλυκά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χρόνια πολλά! υγεία, ευτυχία και αγάπη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολλές γιορτές μαζί!!! Αρχικά σου εύχομαι πολλά πολλά ακόμη χρόνια στην όμορφη γειτονιά μας!! Σου εύχομαι να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου! Αλλά! Και να χιλιάσεις επίσης, τους αναγνώστες σου!! Σε ευχαριστούμε για το κέρασμα! Υπέροχη η τουρτίτσα που μας έχεις!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mαρία να τα χιλιάσεις εσύ και το μπλοκάκι σου.Σου εύχομαι υγεία, όρεξη για δημιουργία και πολλή αγάπη στην ζωή σου.Ευχαριστούμε για το γλυκάκι....μπορώ να έχω και δεύτερο κομμάτι παρακαλώ; Χρόνια πολλά και φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά Μαίρη για το σπιτάκι σου! Και η τούρτα φρεσκότατη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά με δημιουργικότητα και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια δημιουργικά!!!
    Μμμμμμ νόστιμη η τούρτααα!!!!!!
    Φιλιά πολλά! Καλά να περνάς!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά γεμάτα φρέσκες ιδέες και δημιουργικότητα! Ένα κομματάκι θα το χτυπούσα κι εγω απο αυτή την υπεροχη τούρτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χρονια πολλαααααα με καλες δημιουργιες!!!!αυτη η τουρτιτσα μ εχει κανει να νιωθω μια λιγουριτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελπίζω να μη το λες σοβαρά ότι στεναχωρήθηκες επειδή σου ξέφυγαν τα γεννέθλια μια δυό μερούλες. Εμένα που μου ξέφυγαν ένα ολόκληρο χρόνο τι να πω? Τον δεύτερο όμως τον πέτυχα και εγκαίρως. Εύχομαι να το "σπιτάκι"σου να δεί πολλές χαρές, πολλές εποχές και πολλά χρόνια. Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα!! Εύχομαι να τα εκατοστήσεις στην όμορφη blogογειτονιά και να συνεχίσεις να δημιουργείς τόσο όμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά, γλυκά..υπέροχα..ευφάνταστα σαν την τούρτα σου, δημιουργικά και ανεξάντλητα σαν το ταλέντο και τη φαντασία σου!!! Σου αφήνω μια μεγάλη αγκαλιά κι ένα φιλί και εύχομαι τα καλύτερα γι΄αυτά που δεν έχουν έρθει ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά στο δημιουργικό σπιτάκι σου να ευχηθώ. Πάντα όμορφες αναρτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρονια πολλα και στο σπιτακι σου και σε σενα για την ονομαστικη σου γιορτη!!!Χιλιοχρονη γερη και ευτυχισμενη.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά στο καλόγουστο σπιτάκι σου!!
    Πολύχρονη, με υγεία , χαρά και ευτυχία και για την γιορτή σου!
    Φιλάκια πολλά και να περνάς πολύ πολύ όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μαίρη μου Χρόνια σου Πολλά και Ευτυχισμένα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και στην ανάρτηση των γενεθλίων μία ευχή ακόμα...ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, η Παναγία μας να σου χαρίζει υγεία και δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρονια πολλα..να σαι καλα..να περνας ομορφα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά και βοήθειά μας πάντα η Παναγία!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύχρονη!!!!!!!Με υγεία!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα.Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου.Υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά και καλά!! Συνέχισε να μας κρατάς όμορφη παρεούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια Πολλά Μαίρη για την γιορτή σου!η Παναγιά μας να σε βοηθάει και να σε προστατεύει!
    Τώρα...ευχές και για το blog σου...εύχομαι να συνεχίσεις να είσαι δημιουργική!...και μέσα από τις αναρτήσεις σου,να βλέπουμε τις όμορφες δημιουργίες σου!...Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και τις αναρτήσεις σου!
    Φτιάξαμε μια όμορφη παρέα εδώ μέσα...μακάρι νάμαστε καλά και να συνεχίσουμε να κρατάμε συντροφιά και να δίνουμε δύναμη η μιά στην άλλη...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημέρα Μάιρη!
    Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου, αλλά και σε εσένα για την γιορτή σου!
    Ελπίζω να αποκτήσεις πολλούς νέους φίλους απο την μπλογκογειτονιά! Να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρα και από μένα Μαίρη!!
    Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου!Σου εύχομαι να συνεχίσεις με πολλή όρεξη να δημιουργείς, να είσαι χαρούμενη και δυνατή!!

    Καλώς σε βρήκα!

    ΥΓ:Σε ανακοινώνω αμέσως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή