Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

ΜΑΘΗΜΑ DECOUPAGE!!!!!



Αγαπημενες μου φιλες καλησπερα!!!

     Εχουμε χαθει εντελως!!! Αντε να δροσισει λιγακι να μαζευτουμε σιγα σιγα στις δραστηριοτητες μας, γιατι δεν νομιζω να ειμαι μονο εγω που χαθηκα!!!!
     Λοιπον, τα νεα μου ειναι τα ιδια και τα ιδια! Δουλεια και τιποτα αλλο! Τις προαλλες ομως καταφερα να ξεκλεψω λιγο χρονο και πηγα και εκανα μαθημα decoupage παρακαλω!!! Το οργανωσε η Κικη στην γκαλλερι της την Εμμονη Ιδεα, που εχουμε εδω στην Ροδο! Δασκαλα μας, η Μαιρη Παπαιωαννου, μια αξιολογη κυρια, που πολλες ισως γνωριζεται απο το φβ!!!!!!
     Περασαμε ενα υπεροχο και δημιουργικο τριωρο!!!!!! Εγω επελεξα να ντεκουπαρω ενα κουτι για κλειδια!!!!! Ελπιζω να σας αρεσει! Εμενα παντως μου αρεσε πολυ και ειναι στολισμενο στο σαλονι μου! Κλειδια δεν εχουμε βαλει μεσα ακομα αλλα που θα παει, θα βαλουμε!!!!!


Ε????????? δεν ειναι ομορφο!!! Το καμαρωνω!!!!!! Εμαθα να κανω και φωτοσκιασεις!!!!!!!
Κι επειδη πηρα φορα, οταν γυρισα σπιτι, εκανα και μια πιατελα που ειχα απο το μαγαζι ψιλοχτυπημενη!!!!


Τονισα και καποια σημεια με μωβ χρωματακι!


Και σας το δειχνω για να δειτε τις λεπτομερειες του κολληματος!!!!! Ε?? καλα δεν το εκανα???
Αν δεν σας αρεσει να μου το πειτε! Να με διορθωσετε!!!!!
Και φυσικα αφου ειχα ριζοχαρτο δεν υπηρχε περιπτωση να μην κανω και 2 κουμπαραδες!!!!!!!!!!!


Ειναι οι 2 απο τους 4 που πρεπει να παρουσιασω για τον Αυγουστο!!! Τους αλλους 2 ισως να σας τους δειξω αρχες Σεπτεμβριου!!!!!!!


Ελπιζω να σας αρεσαν κι αυτοι!!!!

πριν σας καληνυχτισω, θα ηθελα να σας ευχαριστησω ολες για τις θερμες ευχες που μου δωσατε και για τα γενεθλια του blogοσπιτου μου, αλλα και για την ονομαστικη μου εορτη!!!!!!!!!
Σας ευχαριστω πολυ πολυ ολες! Την τυχερουλα της κληρωσης θα σας τη ανακοινωσω την 1η του Σεπτεμβρη καθως και το δωρακι που θα παρει!!!!!!!
     Φιλακια πολλα καιν γλυκα σε ολες σας!!!!!!
Καληνυχταααααααααααα!!!!!!!!!!

40 σχόλια:

  1. Μαιρούλα μου, καλή αρχή με το ντεκουπάζ !!!!! Το ήθελες από καιρό και να που τα κατάφερες και έκανες και σεμινάριο ! Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου, και η κλειδοθήκη, και η πιατέλα. Καλά, για τους κουμπαράδες, δεν λέω τίποτα, έχεις ξεφύγει εντελώς...!!! Πόσους ακόμα θα φτιάξεις ????
    Πολλά φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννακι μου σ'ευχαριστω! Ναι ηθελα να μαθω το decoupage!Χαιρομαι που σου αρεσαν! Για να λες εσυ πως ειναι ομορφες οι κατασκευες μου που εισαι ταλενταρα, τοτε ειναι καλες!χαχαχα!!!! Οσο για τους κουμπαραδες....., δεν ξερω για να σου πω την αληθεια! Ειπα να κανω 4-5 το μηνα! Μεχρι τωρα τα καταφερα! Θα δουμε και τους επομενους μηνες, πρωτα ο Θεος ν'αμαστε καλα, να συνεχισω! Η Ρενα ειπε, οσο πιο πολλους, τοσο το καλυτερο, αν και την εποχη αυτη μονο για διακοσμητικο στοιχειο θα τους παρουν!!!!χαχαχα!!!
      Φιλακια πολλα γλυκια μου!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Μαίρη. Βλέπω ότι είσαι πολύ καλή μαθήτρια γιατί τα κατάφερες τέλεια.Έγιναν πανέμορφα όλα.Καλή συνέχεια.


      Διαγραφή
    3. Ευχαριστω πολυ!!! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου!Δεν το είχες και πολύ ανάγκη βέβαια γιατί ήδη ήσουν καλή!Και η πιατέλα υπέροχη!Φιλιά στη Ρόδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσουν!!!!! Στο ντεκουπαζ δεν τα καταφερνα και πολυ καλα, αλλα απο δω και περα πιστευω θα βελτιωνομαι!!!! Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  3. Όντως Μαράκι για πρώτο μάθημα τα κατάφερες τέλεια μπράβο!!Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Σοφακι μου!!!
      Ευχαριστω πολυ γλυκια μου!!!!!
      Φιλακια!!!!

      Διαγραφή
  4. Τί όμορφες δημιουργίες είναι αυτές!! Μπράβο!! Η δασκάλα σου πρέπει να είναι πολύ περήφανη με μια τέτοια μαθήτρια! :) Καλή συνέχεια Μαιρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρουλα μου, ελπιζω να ειναι περηφανη η δασκαλα μου!Εχουμε και συνεχεια!!!!!!! Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  5. Αποδείχτηκες καλή μαθήτρια και ...παραγωγικότατη!!!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενη μου πηρα φορα και δεν σταματαω! χαχαχα! Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΔΥΟ!!!Οχι που δε θα κόλλαγες...είπαμε το ντεκουπαζ είναι κολλητικό,αλλά κι εσυ άξια μαθήτρια.
    Περιμένουμε τα δικά σου μικρά θαύματα, ήδη η αρχή μας προετοιμάζει για τη συνέχεια.
    Φιλάκια Μαιρούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρουλα μου, κολλησα δεν θα πει τιποτα! Εχω παρει και ριζοχαρτα και ετοιμαζομαι!!!!!!!!!! Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  7. Φοβάμαι οτι θα κολήσουν κι αλλοι Μαράκι μου...χι..χι.. το χόμπυ ειναι πολύ όμορφο και αν εσύ στο πρώτο σου μάθημα έκανες τόσο όμορφα ντεκουπάζ....σκεψου τι θα κάνεις αν πάρεις το δίπλωμα..χι..χι.. φιλακια και καλή συνέχεια στο έργο... σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο σου!! Βλέπω υπέροχες δημιουργίες decoupage κι είμαι σίγουρη και η δασκάλα σου σε καμαρώνει!! Οι κουμπαράδες σου απίθανοι αλλά να σου πω την αλήθεια λάτρεψα την πιατέλα εγώ!! Κάτι παραπάνω από τέλεια!!!!
    Καλή ημέρα να έχεις!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταελια μου, σ'ευχαριστω πολυ! Και σε μενα αρεσε η πιατελα! Οτι πιατο και πιατελα παει σε αποσυρση απο το μαγαζι, θα το ντεκουπαρω!!!!χαχαχαχα! Καλη σου μερα γλυκια μου κα φιλακια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  9. Τελειες οι δημιουργιες σου Μαιρη!!!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαίρη μου τα καταφέρνεις σε όλα αυτά που φτιάχνουν τα χρυσά σου χεράκια!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και να'ξερες Εφακη μου ποσο πολυ πονανε τα χερακια μου!!! Αλλα εγω εκει, αν δεν κανω πραγματα μπορει να σκασω! Χαιρομαι που σου αρεσαν! Φιλακια κουκλα μου!!!

      Διαγραφή
  11. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ!!!!
    ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΟΛΑ ΤΩΡΑ!!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!
    ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ , ΑΠΙΘΑΝΟΙ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ρενα μου!
      Δεν θα αφησω τιποτα αντεκουπαριστο!!!!
      Ολα θα τα ντεκουπαρω!χαχαχα!!!!!!!
      Χαιρομαι που σου αρεσαν και οι κουμπαραδες μου! Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  12. Φανταστικές όλες σου οι Δημιουργίες Μαιρούλα!
    Μπράβο σου!
    Πολύ σε χαίρομαι!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Αχ Κατερινακι μου! Ποσο καλα μπορει να ειναι, οταν καταστρεφουν τα ομορφοτερα δαση του νησιου μου!!!!
      Αχρηστοι ολοι!!!!!!! Ευχαριστω για το ενδιαφερον!!!!
      Φιλια!!!!!

      Διαγραφή
  14. Μαιρούλα μου επέστρεψες ανανεωμένη από όλες τις απόψεις και πιο δημιουργική από ποτέ!!!! Η κλειδοθήκη έγινε φανταστική, η πιατέλα επίσης και οι κουμπαράδες το κάτι άλλο!!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου!!!! Καλό βράδυ και καλό φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικη μου, σ'ευχαριστω πολυ!!!!! Ποσο πολυ χαιρομαι με αυτα που μου γραφεται!!!! Καλο φθινοπωρο να εχουμε ολες μας !!!!
      Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  15. Αχ, πάει , κόλλησες κι εσύ με το decoupage! Και απ'ότι βλέπω , το'χεις και μάλιστα πολύ ! Ταιριάξατε πολύ εσείς τα δυο (εσύ και το decoupage, εννοώ) ! Είναι θαύμα όλα!
    Καλό φθινόπωρο να'χουμε, να μαζευτούμε και να τα ξαναπούμε!
    Φιλάκια , Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πεπακη μου, κολλησα! Μακαρι να ειχα αρκετο ελευθερο χρονο, τοτε δεν θα ξεκολλουσα με τιποτα!!!!!
      Χαιρομαι που σ'αρεσαν!
      Καλο φθινοπωρο σ'ολες μας!
      Φιλακια γλυκια μου!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Τέλεια έγιναν! Μαίρη ήταν να μη γίνει η αρχή με το ντεκουπάζ....τώρα ποιός σε πιάνει!... Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλα μου, πραγματικα ηταν να μην γινει η αρχη! Θα ντεκουπαρω οτι βρισκω μπροστα μου!!!!! Ασε που θα σπαω πιατα επιτηδες για να εχω αντικειμενα για κατασκευη! χαχαχα!!!!Φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  17. Εκανες άριστη δουλειά!!!Διαλέγοντας όμορφο μοτίβο με απαλούς χρωματισμούς και κάνοντας τέλεια την ενσωμάτωση του ,πέτυχες το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια Μαίρη.... Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εφη μου, αρχικα καλως ορισες στο σπιτακι μου!!!!!
    Μου αρεσε πολυ ο τροπος που περιεγραψες την προσπαθεια μου στο ντεκουπαζ! Μαλλον εισαι πολυ καλη σ'αυτο! Ερχομαι να σε επισκεφτω!!!!!! Ευχαριστω πολυ! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λοιπόν σου έχω μια ερώτηση. Εχω κάτι καρέκλες από διάφανο πλέξιγκλας και δεν μου αρέσει το χρώμα. Πιστεύεις ότι θα μπορούσα να κάνω decoupage (με την βοήθειά σου φυσικά μιας και δεν το έχω ξαναεπιχειρήσει!) ώστε να αλλάξουν χρώμα και εμφάνιση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΑΙΡΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ.ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΑΝΤΕΛΙΤΣΑ ΤΟΥ.ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΕΡΣΥ ΠΟΥ ΡΩΤΑΓΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ DECUPAGE ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Ν ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ.ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή