Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΛΗΡΩΣΗ - ΔΩΡΑΚΙ!!!!!




Αγαπημενες μου φιλες καλημερα!!!!!!!!
Καλο μηνα σε ολες και καλο φθινοπωρο να εχουμε!!!!!!
Οπως ειχα υποσχεθει στην προυγουμενη αναρτηση μου, θα σας ανακοινωσω την τυχερουλα απο την κληρωση που εκανα για ενα δωρακι με αφορμη τα γενεθλια του blogοσπιτου μου!!!!!!
     Ειχα πει 1η Σεπτεμβριου, αλλα επειδη δεν τα καταφερα χθες να κανω αναρτηση, θα σας την πω σημερα!
     Χθες λοιπον ετοιμασα τους κληρους με ολες τις συμμετοχες σας!




    Μπηκαν ολοι σε ενα ποτηρι!






     Βουτηξα εναν!





     Α τον επιασα!





     Για να τον ανοιξω λοιπον!





Η τυχερουλα ειναι:

    
    Η Χριστινα απο το μπιχλιμπιδο κατατασταση!!!!!







Το δωρακι που εφτιαξα , ειναι ενα τετραδιο, για οποιαδηποτε χρηση! Μπορει να γινει ημερολογιο, σημειωματαριο, η οτι θελει η Χριστινα αφου αυτη ηταν η τυχερη!!!!





















Ενα τετραδιο που εντυσα με δανδελα!!!!!



 Ευχομαι να της αρεσει!!!!!!

Και παλι σας ευχαριστω για τις ευχες και ελπιζω την επομενη κληρωση να εχω μαθει να την κανω ηλεκτρονικα γιατι ομολογω οτι με τους κληρους ταλαιπορηθηκα λιγακι!!!!!!!!!

Ελπιζω να αρεσε και σε σας!!!!!
Φιλακια πολλα!!!!!





22 σχόλια:

  1. Καλό Φθινόπωρο Μαιρούλα !
    Πολλά συγχαρητήρια στην τυχερή της κλήρωσης αλλά και σε εσένα με την πολλή ωραία δημιουργία σου (για άλλη μια φορά!)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο στην τυχερη.Καλο μηνα και καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαίρη μου υπέροχο το δωράκι σου!
    Συγχαρητήρια στην τυχερή.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΤΥΧΕΡΗ!!!!ΤΟ ΔΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ..ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στην τυχερή ! Το τετραδιάκι είναι πολύ όμορφο ! Πάντα τέτοια ! Καλό μήνα, Μαιρη μου και ένα γλυκό φθινόπωρο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στην τυχερή!!! Να το χαίρεται το δώρο της!!! Υπέροχο το τετράδιο, μπράβο Μαίρη!!
    Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο να έχεις, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο στην τυχερούλα....πολύ όμορφο το τετράδιο που έφτιαξες....μου έδωσες και φοβερή ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό φθινόπωρο σε όλες σας κορίτσια και συγχαρητήρια στην τυχερή!!! Πολύ καλή δουλειά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο δώρο!...να το χαρεί η τυχερούλα!....
    Μαίρη να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κέρδισαααα!! :)))) Απίστευτο, είναι το πρώτο δωράκι που κερδίζω σε κλήρωση!! Σε ευχαριστώ πολύ, πολύ, είναι πανέμορφο και βολικό αφού μπορώ να το χρησιμοποιήσω όπως θέλω! Σε ευχαριστώ και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινακι μου χαιρομαι που σου αρεσε! Ειναι πιστευω ενα πρακτικο δωρακι! Στειλε μου τα στοιχεια σου και την διευθυνση σου στο μαιλ μου για να σου το στειλω! marypez75@yahoo.com!
      Φιλακια πολλα και καλοριζικο!!!!!!

      Διαγραφή
  11. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΔΑΝΤΕΛΑΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο το δωράκι σου...ρομαντικό...Θα το χαρεί η Χριστίνα...Όσο για την κλήρωση τελικά είναι εύκολη με το random...Καλό φθινόπωρο Μαρία μου και πάντα δημιουργική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπα μου, σ'ευχαριστω πολυ! Αν μπορεις στειλε μου πληροφοριες για την κληρωση που λες ευκολη με το rantom, για μελλοντικη χρηση!!!! Το mail μου ειναι marypez75@yahoo.com!!!!!!
      Φιλακια πολλα και καλο φθινοπωρο!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφο Μαίρη μου το σημειωματάριο! Μπράβο στην τυχερή Χριστίνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΑ ΕΙΧΑ ΑΦΗΣΕΙ ΣΧΟΛΙΟ ΑΛΛΑ ΑΦΑΝΤΟ!ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ.ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ,ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ DECUPAGE ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΥΛΙΚΑ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕΙΣ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασουλινι μου, το σχολιο σου το ειδα στην προυγουμενη αναρτηση! Μαλλον μπερδευτηκες! Το εχω παθει κι εγω πολλες φορες!χαχαχα!!!
      Χαιρομαι που σου αρεσε και το τετραδιο και οι κατασκευες μς ντεκουπαζ! Καλα ακομα ειμαι στην αρχη!
      Να'σαι καλα κουκλα μου! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφο το τετράδιο, Μαίρη μου!!! Συγχαρητήρια στην τυχερή!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαίρη τέλειο το δωράκι!!!!!! Σε ευχαριστούμε για το όμορφο giveaway!

    Συγχαρητήρια στην Χριστίνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΕ..ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ!!!

    ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΟ BLOGOΣΠΙΤΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΜΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ τυχερη η Χριστίνα....το τετραδιο ειναι πολυ όμορφο και ρομαντικο!!!!Τι ωραια τα ντεκουπαζ της προηγουμενης αναρτησης.....σε φιλώ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σου Μαιρούλα μου!!

    Συγχαρητήρια στην τυχερή!!
    Πέρνα από το σπιτάκι μου, έχεις βραβεία!!

    ΥΓ: Ετοιμάζομαι για επίσκεψη στο μαγαζί σας!!Θα σε ενημερώσω!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή