Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΑΛΑΜΕΝΙΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ!!!!!!!!!!!!



     Αγαπημενες μου φιλες καλησπερα!!!!!!!!!
Μπηκαμε για τα καλα στο Φθινοπωρο, αλλα εδω στη Ροδο δεν λεει να φθιποπωριασει!!!!
Ολη μερα κανει ζεστη, δεν εχει βρεξει καθολου και μονο το βραδακι εχει λιγη δροσια!!!!!!
Ας ειναι ομως, θα περιμενουμε..........!
     Σημερα θα σας δειξω τον 13ο κουμπαρα μου, και μ'αυτον ολοκληρωνεται και η τετραδα του Αυγουστου! Αρα χρωσταω αλλους 4 για τον Σεπτεμβη!!!!!!!!! Και οχι τιποτα, αλλα εχω στερεψει απο ιδεες!!!!!!!!!!!


    Οπως βλεπετε ειναι απο καλαμακια του φραπε!!!!!!! Ε μιας και χειμωνιαζει και θα πινουμε ζεστο καφεδακι ειπα να τα χρησιμοποιησω για να φτιαξω τον κουμπαρα μου!!!!!!!!!!!
    Ελπιζω να σας αρεσει!!!!!!
Να και ακομα μια φωτογραφια

   Οπως μας ανακοινωσε η Ρενα μας, η εκθεση με τους κουμπαραδες μας θα γινει την πρωτη εβδομαδα του Δεκεμβριου στο ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ στην Θεσσαλονικη!!!!!!
     Οι κουμπαραδες μας ξεπερασαν τους 200 και στοχος ειναι να τους δυπλασιασουμε!!!!!!
Γιατι, οχι!!!!!!! ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

   Πριν κλεισω την αναρτηση μου, θα ηθελα να ευχαριστησω την Δεσποινα  για τα δυο βραβεια που μου χαρισε!!!!!!!!!!









Ευχαριστω πολυ Δεσποινακι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τα χαριζω κι εγω με την σειρα μου σε οποια φιλη θα ηθελε να τα εχει!!!!!!!!!!!!!!!
Σας φιλω γλυκα!!!!!!!!!!!!!!!!

42 σχόλια:

  1. Μπράβο Μαίρη μου, πολύ ωραίος ο κουμπαράς σου!!
    Περιμένουμε τους επόμενους!!

    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Δεσποινακι μου!!!!!
      Ευχαριστω και για τα βραβειακια σου και απο εδω!!!
      Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  2. Μαίρη μου τι όμορφος και πολυχρωμος κουμπαρας!!!! Μπράβο κορίτσι μου!!! Σε φιλώ!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλο φθινοπωρο Μαιρη!Συγχαρητηρια για τα βραβεια σου!Πολυ ωραια η ιδεα σου με τα καλαμακια!!!Αισιοδοξα τα χρωματα σου!!!Φιλια στην Ροδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Αναστασια μου!!!! Χρειαζεται χρωμα η ζωη μας!!!!
      Καλο φθινοπωρο και σε σενα!!!
      Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  4. Μαίρη μου, είναι πολύ όμορφος και παιχνιδιάρικος με τόσα χρωματάκια!!!! Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου χαιρομαι που σου αρεσε!!!!! Ελπιζω να μην ξεκολλησει κανενα καλαμακι!!χαχαχαχα!!!! Φιλακια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφος!...με χαρούμενα χρώματα!....ναί Μαίρη μου...όλες μαζί θα τα καταφέρουμε να τους διπλασιάσουμε!...Καλή συνέχεια!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλα Χρυσουλα μου!!!!!! Μακαρι να τα καταφερουμε, αν και ειμαι σιγουρη οτι θα εχει μεγαλη επιτυχια και αυτη η εκθεση!!!!!! Καλη συνεχεια λοιπον σε ολες μας!!!
      Φιλακια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  6. Μαρία καλησπέρα.Πολύ πρωτότυπη ιδέα ο κουμπαράς με τα καλαμάκια!!!! Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ γλυκια μου!!!!! Καλο βραδυ και φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  7. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!
    ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΔΥΝΑΜΙΚΑ!!!!!!!
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΘΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ !!!!
    Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ρενα μου!!!!!! Μα τι νομιζες, οτι θα τα παρατουσα??? Αμα δωσω το λογο μου τον κραταω!!!!χαχαχα!!!!
      Θα τα καταφερουμε και μαλλον προς το τελος θα φτασουμε σε απιστευτα νουμερα!!!!!
      Φιλακια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  8. Δεν στερευεις Μαρακι μου εσυ δεν σε φοβαμαι!!!Πολυ πρωτοτυπος ο κουμπαρας σου!!!Καλο βραδυ γλυκια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινακι μου, κι ομως εχω στερεψει απο ιδεες! Αν σκεφτομουν κατι θα το εφτιαχνα αλλα δεν μου κατεβαινει τιποτα!!!!χαχαχα!!!!
      Φιλακια πολλα!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Μεγεια τα βραβειακια σου.Ο κουμπαρας σου πολυ χαρουμενος και γλυκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ χαρούμενος ο κουμπαράς σου! Πάντα έτσι να είναι και η ζωή σου! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι Πεπουλα μου! Αν και το βλεπω δυσκολο!!!!Θετικη σκεψη! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  11. Γειά σου Μαιρούλα... πολύ όμορφα χρώματα και υπέροχη ιδέα ο κουμπαράς με τα καλαμάκια!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Βικυ μου!!! Χαιρομαι που σου αρεσε!!! Φιλακια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  12. πολυχρωμος και χαρούμενος κουμπαράς!!!
    μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημέρα όμορφος..ασυνήθιστος..
    όσο για τον καιρό ακριβώς ο ίδιος και εδω σε μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι τέλειος, χαρούμενος και φραπεδοκαλαμένιος κουμπαράς??????Ωραία χρώματα, μπράβο για την κίνηση!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι πολυ που σου αρεσε Πινελια μου! Να'σαι καλα! Φιλακια πολλα!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Μαίρη μου μου αρέσουν τα χρώματα του!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το ΄χω ξαναπεί, θέλει πολύ ταλέντο να μετατρέπεις κάτι τόσο απλό, όπως τα καλαμάκια, σε κάτι τόσο ευφάνταστο και όμορφο !!! Πολλές Πολλές Καλημέρες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινη μου, αρχικα καλως ορισες στο σπιτακι μου!!!!!! Χαιρομαι που βρησκεις ομορφο τον καλαμοκουμπαρα μου! Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  17. καλά δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!!!!είναι απλά καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα βρε Χαρα μου!!!!!! Οχι και καταπληκτικος!!!!! Ευχαριστω πολυ παντως!!!!!
      Φιλακια πολλα!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Πολύ πρωτότυπος και χαρούμενος αυτός ο κουμπαράς.Και μην αγχώνεσαι θα τα καταφέρεις είμαι σίγουρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Κατερινακι μου!!!!! Ασε να δουμε τι θα κανω!! Κατι ετοιμαζω!!!! Φιλακια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!! Ο κουμπαράς σου πολύχρωμος και πανέμορφος!! Είμαι σίγουρη πως θα σου έρθει έμπνευση από εκεί που δεν το περιμένεις!! χιχι!
    Καλό βράδυ, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τινα μου, καλως ορισες! Ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!
      Μακαρι να ερθει η εμπνευση για αν αργησει....χαθηκαμε!! χαχαχα!!! Φιλακια πολλα!!!!!!

      Διαγραφή