Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΖΑΡΙΑ ΚΑΛΗ!!!!!!!!!




Φιλε μου καλες καλησπερα - καλημερα!!!!!!
     Τετοια ωρα δεν ξερω και πως να σας χαιρετησω!!!!!!!!
Πριν λιγο τελειωσα απο το μαγαζι και  ετρεξα να σας δειξω τους καινουργιους μου κουμπαραδες!!!!
Σαββατκυριακο αυριο, μαλλον δεν θα τα καταφερνα να σας τους δειξω, οποτε τωρα ειναι η καταλληλη ωρα!!!!!!!!
     Οπως λεει και ο τιτλος της αναρτησης, ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΖΑΡΙΑ ΚΑΛΗ!!!!!  ετσι κι εγω εφτιαξα δυο ζαρια!!!!!!!!





 Τους κυβους τους εφτιαξα απο δυο χαρτινα κουτια απο γαλα! Τους εντυσα με τσοχα και κολλησα πανω τους κουμπια!!!!



  Εδω ειναι το μαυρο μου ζαρι,


   κι εδω το ασπρο μου ζαρι!!!!!
Ελπιζω να σας αρεσαν! Με αυτους τους δυο κουμπαραδες, εφτασα τους 16 και συνεχιζω.......!!!!!!
Ειπαμε ο σκοπος ειναι ιερος!!!!!!!
          


    Απο το πρωι που σκεφτομουν τον τιτλο, μου κολλησε και το τραγουδι το γνωστο λαικο του αγαπημενου μας Γρηγορη Μπιθικωτση!!!!
 Η εκτελεση του τραγουδιου ειναι απο την Αθηναικη Κομπανια!!!!!!
   Σας το αφιερωνω λοιπον με ολη μου την αγαπη και ευχομαι η ζωη να ριξει μια ζαρια καλη σε ολες μας !!!!!!!!!
Φιλακια πολλα!!!!!!!




25 σχόλια:

  1. Τέλεια τα ζάρια Μαιρούλα !!!! Πολύ πρωτότυπη ιδέα!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννακι μου σ'ευχαριστω!!!!!!
      Τελικα εμεις ειμαστε τα νυχτοπουλια της γειτονιας!!!!!χαχαχα!!!!!!!
      Φιλακια και καλο Σ/Κ!!!!!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΙ ΕΞΥΠΝΟ!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα,Μαίρη!Φανταστικοί έγιναν οι κουμπαράδες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελειαααααααααα!!! μπραβο για την ιδέα!!! καλο ΣΚ φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ Σ/Κ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φοβερή ιδέα και μου αρέσειπου είναι ζευγαράκι. Μπράβο Μαίρη!!! Τα βραχιόλια από τα δαχτυλίδια αναψυκτικών πολύ εντυπωσικά.Καλό ΣΚ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΙ!!!Μπράβο Μαιρούλα που αν και πολυασχολη διαπρέπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα!!!
    Τέλεια!!! Τα βρίσκω δις χαριτωμένα!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα
    Εύχομαι πάντα εξάρες Μαιρούλα μου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα! Πανέμορφοι και αυτοί οι κουμπαράδες - ζάρια σου!!! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ουάου τι υπέροχη ιδέα είναι αυτή ???? Τι να πω είσαι φοβερή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ έξυπνη ιδέα και τέλειο αποτέλεσμα! Μπράβο Μαιρούλα μου! Φιλιά! Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΟΥΛΑ !!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ Σ/Κ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφα!! Σου εύχομαι πάντα εξάρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτικοί... μοναδικοί... οι "κουμπαράδες σου"!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο Μαίρη!...μου άρεσαν πολύ οι κουμπαράδες σου!...και σαν ιδέα πολύ ωραία!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά είσαι αστείρευτη σε ιδέες.Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες-ζάρια!! Εξαιρετική η ιδέα σου! Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι τέλειοι!!!! Καταπληκτική η ιδέα σου Μαίρη!!! Απίθανη!! Και η ιδέα και η υλοποίηση!! Μπράβο!!!!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΟΥΛΙΝΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραία ιδέα!Φύγαμε για ταβλάκι!Άντε μια καλή ζαριά και για την Ελλάδα μας!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πανέξυπνη ιδέα!!!πανέμορφη η υλοποίηση!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έγιναν πολύ όμορφα τα ζάρια σου!!!
    Καλό σου μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή