Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

AΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ...ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!!!!




Αγαπημενες μου φιλες καλησπερα!!!!!!!
Σημερα βρηκα την ευκαιρια να σας δειξω τους αλλους δυο κουμπαραδες που ετοιμασα!!!!!!
Ειναι δυο πολυ τρυφερες καρδουλες με το μονογραμμα το δικο μου και του αντρα μου!!!!!
Ειπα να τον τιμησω κι αυτον με αυτην την κινηση , μιας και υπομενει την .....τρελλα μου με τις κατασκευες!



      Με αυτους τους δυο, συμπληρωνω τους 19!!!!!!! Θα προσπαθησω να κανω και αλλους!
Ελπιζω να σας αρεσαν κι αυτοι!
Φιλακια πολλα σε ολες......και καλη συνεχεια με τους κουμπαραδες μας!!!!!



 




25 σχόλια:

  1. Οι κουμπαράδες της αγάπης!!!!! Πολύ ωραία ιδέα!!!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Βικυ μου, θα μπορουσες να το πεις κι ετσι!
      Φιλακια πολλα !!!!!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ!!!!!!11
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσαν Ρενα μου!!!!!
      Κι εγω ελπιζω να βρουν αποδεκτες!!! Το Α και το Μ ειναι συνηθησμενα γραμματα σε αρχικα ονοματων!!!!!
      Φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το ζευγαράκι!...Πρωτότυποι κουμπαράδες!...
    Μπράβο Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφοι κουμπαράδες.Φτιαφμένοι με μεράκι μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαιρούλα μου, καλησπέρα!!!!!!
    Τι όμορφες καρδούλες!!!!!!! Ο Αντωνάκης σου θα ενθουσιάστηκε, βεβαίως, βεβαίως!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα!!!! Ναι Εφη μου ενθουσιαστηκε! Του εδειξα και το σχολιο σου και γελουσε!!! Μην μας παρει το καπελο του και φυγει!!!!!!χαχαχα!!!!
      Φιλακια πολλα γλυκια μου!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφες καρδούλες είναι αυτές ! Μπράβο, Μαιρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρασκευή βράδυ ,λίγο πιο χαλαρό πρόγραμμα και ήρθα να απολαύσω την παρεούλα σου και να θαυμάσω τις δημιουργίες σου!!! Τα όμορφα βραχιολάκια σου και τους γλυκούς κουμπαράδες!!Μπράβο Μαιρούλα μου 19 κουμπαράδες ένας και ένας!!!!Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαιρούλα, ό,τι φτιάχνεις είναι ιδιαίτερο ! (άλλωστε δεν θα περίμενα τίποτα λιγότερο από μια λατίνα σταρ, χαχαχα). Εύχομαι να είστε πάντα αγαπημένοι με τον συντροφό σου και να υπομένει όποια τρέλα έχεις ! Φιλάκιααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτοί και αν δεν είναι κουμπαράδες φτιαγμένοι με αγάπη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή