Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ!!!!




     Αγαπημενες μου φιλες καλησπερα!!!!!!!
Σημερα θα σας δειξω τον τελευταιο μου κουμπαρα!!!!! Ειχα υποσχεθει να φτιαξω κι αλλους αλλα ενα μικρο προβληματακι στο δαχτυλο μου δεν μου επιτρεπει να κανω και πολλα πραγματα!!!
    Αυτος ειναι ο 20ος!!!!! Ε! 20 κουμπαραδες δεν νομιζω να ειναι και λιγοι?




Η αληθεια ειναι οτι ειχα βρει ενα ωραιο κουτι, καταλληλο για κουμπαρα, αλλα δεν ηξερα πως να τον κανω! Δεν ηθελα να κανω κατι που ειχα ξανακανει, αλλα και κατι που να μοιαζει με ολους αυτους τους υπεροχους κουμπαραδες που εχουν φτιαξει ολα τα κοριτσια!



     Καθως λοιπον ετρωγα σπορακια (κρυφα απο τον αντρα μου γιατι απαγορευεται για το εντερο μου να τρωω ξηρους καρπους) και  τον εβλεπα και σκεφτομουν πως να τον στολισω, μπουκαρει μεσα ο Αντωνακης και μου βουταει τα σπορακια!
- Καλα δεν ξερεις οτι δεν πρεπει να τα τρως αυτα? μου λεει!
- Δεν τα τρωω βρε Αντωνη μου ! Να μια κατασκευη θελω να κανω, θελω να τα κολλησω στον κουμπαρα μου, γι'αυτο τα εχω μπροστα μου!!! του λεω!
-Α! καλα! Αυτον τον κουμπαρα θελω να τον δω! Να δω τι αλλο θα κολλησεις πανω στους κουμπαραδες σου!!!!! μου λεει!
     Τι να κανω κι εγω, ετσι οπως δικαιολογηθηκα! Ασε που το καλοσκεφτηκα και μου αρεσε η ιδεα, οποτε αρπαζω την ατλακολ και αρχισα να κολλαω σπορακια!!!!!!











     Τον γεμισα ολο! Ολες τις πλευρες και απο πανω! Ολη νυχτα κολλουσα σπορακια! Ηθελα να δω το αποτελεσμα! Αφου τελειωσα και στεγνωσε απο την κολλα, τον εβαψα με χρυσο σπρει!!!!
     Τον ειδε κι ο Αντωνης τελειωμενο και ενθουσιαστηκε!!!                                                                     - Μπραβο Μαιρη μου, μου λεει! Βρε πως το σκεφτηκες αυτο?
- Ε! το φανταστηκα και το εκανα ! του λεω!
Αχ και να 'ξερες Αντωνη μου, λεω απο μεσα μου , που ερχεσαι σαν την κακια πεθερα και ελεγχεις το τι τρωω! Απο την αλλη, αν δεν με τσακωνε ο Αντωνης να τρωω σπορακια, ακομα θα σκεφτομουν πως να στολισω τον κουμπαρα!!!!!







Του Αντωνη του αρεσε!
Εμενα μου αρεσε!
Ελπιζω να αρεσει και σε σας!!!!!
Ευχομαι ολοι οι κουμπαραδες μου να πουληθουν και ολοι οσοι τους αποκτησουν κα τους γεμισουν μεχρι πανω με πολλα πολλα ευρω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σας φιλω ολες σας γλυκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








 






22 σχόλια:

  1. Φοβερή ιδέα! Πολύ όμορφος ο κουμπαράς σου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ εύχομαι να πουληθούν ΚΑΙ να γεμίσουν όλοι λεφτά...αν και το δεύτερο χλωμό το κόβω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!! Πολύ καλή ιδέα! Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε αλλα αντικειμενα! Όμορφο αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μας μας αρεσε - μας αρεσε!! Εγινε πολυ ωραιος!Καινουριος τροπος καλαθοπλεκτικης!!
    Περαστικα στο δαχτυλο σου.
    Καλη σου μερα και Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ πρωτοτυπος!!!!!!μου αρεσει η ιδεα με τους σπορους!!!!!!!
    καλημερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σούπερ ιδέα ο σποροκουμπαράς!!!! Και σου έκανε και καλό που δεν τάφαγες όλα αυτά! Περαστικά σου.....
    Φιλιά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίος και αυτός!!! Περαστικά για το δάχτυλο σου!!!
    Καλημέρα και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εκθαμβωτικός μπορώ να πω... μπράβο Μαίρη και περαστικούλια σου!!! Καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΑΑΑΑ δεν το πιστεύω!!! Μαίρη μου την ίδια ιδέα είχαμε! Ένας από τους κουμπαράδες που έχω μισοτελειωμένο είναι με πασατέμπο κι έλεγα να τον βάψω ασημένιο μόλις τελειώσω το κόλλημα.
    Βέβαια εμένα δε μου ήρθε η ιδέα από μόνη της, είχα δεί ένα κουτάκι που είχαν ντύσει έτσι σε κάποιο ξένο blog και σκεφτηκα πως θα ταίριαζε και σε κουμπαρά.
    Ελπίζω να μη σε πειράζει να τον τελειώσω και να τον στείλω κι εγώ...
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρωτότυπος ο κουμπαράς σου! Και λαμπερός! Καλή εβδομάδα και περστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΣΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΑ ΕΦΑΓΕΣ ΟΛΑ!!!!!
    ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι τέλεια ιδέα!Είναι τέλειος όπως και οι προηγούμενοι!Περαστικά στο δαχτυλέρο σουυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άλλος ένας πανέμορφος κουμπαράς, Μαιρούλα ! Μην συνηθίζεις όμως στα σποράκια τώρα και αρχίσεις να τα τρώς αφού σε πειράζουν ! Έχεις καιρό να περάσεις κι από μένα, τί έγινε ? το έχεις ρίξει στο ντεκουπάζ ? Θα χαρώ πολύ να δώ τί έφτιαξες !
    Φιλάκια πολλά από την βροχερή Αθήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαιρουλα μου εισαι φοβερη τελειος ο κουμπαρας σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γλυκιά μου και ταλαντούχα Μαίρη σου έχω ένα βραβειάκι!!!
    http://jiubilo.blogspot.gr/2012/10/kai-nai-i-have-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φοβερό!! Καλά, είδες έμνευση που σου έδωσε ο αντρούλης σου!!Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ πρωτότυπη η ιδέα σου!
    Είδες έτσι είναι η έμπνευση!Σε σένα ήρθε καμουφλαρισμένη ως λιγούρα για σποράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα και καλό μήνα!!
    Πολύ όμορφος ο κουμπαράς!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα τι έμπνευση.......αν δε μας το έδειχνες από την αρχή δε θα καταλάβαινα από τι είναι φτιαγμένος.Πολύ πολύ καλός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχαχαχαχαχαχα!!!!Ακομη γελαω καλη μου.....αχαχαχα!!!!
    Εν τω μεταξυ εγινε και απιστευτος!!!!!Τελειος!!!Μπραβο εμπνευση και...κολοτουμπα!!! χαχαχα!!! Αχ, βρε Αντωνακη! Το εκανες παλι το θαυμα σου!
    Τα συγχαρητηρια μου! Εισαι τελεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή