Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

TΣΑΝΤΑΚΙ - ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΚΙ ΑΠΟ ΚΑΠΑΚΙΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ!!!!!!



Αγαπημενες μου, καλησπερα σας!!!!!
    Ξερω, χαθηκα, αλλα προσπαθουσα τον λιγοστο χρονο που εχω, να τελειωσω την κατασκευη που θα σας δειξω σημερα, μαζι με δυο κουμπαραδες που θα σας δειξω στην επομενη αναρτηση μου!!!!!!!!!!
      Mε επιασε που λετε η μανια να κατασκευασω και ενα τσαντακι-πορτοφολακι απο καπακια αναψυκτικων!!!!! Νομιζω πως τα καταφερα! Εσεις θα κρινετε!!!!!!




    Οπως θα ειδατε σε προυγουμενη αναρτηση μου, ειχα φτιαξει δυο βραχιολακια, ειπα να ξεκινησω και αυτο εδω το πορτοφολακι!
    Μαζεψα αρκετα καπακια και αφου τα επλυνα καλα καλα, τα λυγισα με την πενσα μου και εκοψα την λεπτη πλευρα με τον κοφτη! Επειτα αρχισα να τα ενωνω μεταξυ τους! Ομολογω πως ηταν αρκετα δυσκολο, γιατι μπλεκονταν, ξεφευγαν και γενικα με ταλαιπωρισαν αρκετα!
 



      Το μεγαλυτερο ομως ζορι το περασα οταν επρεπε να το συνυαρμολογισω πλεκοντας το γυρω γυρω με το βελονακι!!!! Αφου εγινε κι αυτο το βημα, επρεπε να ενωσω και τις δυο πλευρες κι αυτες με το βελονακι!!!!!! Δεν μπορω να σας περιγραψω ποσο ζοριστικα, αλλα ειμαι και πεισματαρα, δεν υπηρχε περιπτωση να μην το ολοκληρωσω!!!!!!



     Αφου λοιπον πηρε την μορφη του ποτροφολιου, εβαλα απο μεσα μαυρη φοδρα για να κανει κοντραστ, εραψα και ενα φερμουαρ και επιτελους το τελειωσα!!!!!

     Αυτη την στιγμη το χαιρεται η Ειρηαννα του jewelego!!!!!!!!
To φωτογραφησε η ιδια, αφου το γεμισε με τα πραγματα της! Ελπιζω να σας αρεσε οσο και σε μενα και στην Ειρηαννα!!!



    Η μανια μου δεν τελειωνει εδω, ερχεται και αλλο πιο μεγαλο μολις καταφερω να μαζεψω την αναλογη ποσοτητα απο καπακια, με διαφορετικη τεχνικη !!!!!!!
    Περιμενω εντυπωσεις!!!!!!!!!!
    Φιλακια πολλα φιλες μου!!!!!!!!!
   

25 σχόλια:

  1. Μαίρη μου,είναι υπέροχο!Άξιζε τον κόπο και την ταλαιπωρία!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαίρη μου χαράς το κουράγιο σου...πρέπει να είναι αρκετά δύσκολο, όμως άξιζε τον κόπο γιατί είναι υπέροχο.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου, ναι για πρωτη φορα το ομολογω, ζοριστικα! Ισως αν το ξανακανω να ειναι πιο ευκολο! Χαιρομαι παντως που σου αρεσε!! Φιλακια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μαιρουλα μου ειναι πολυ ομορφο και πρωτοτυπο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίστευτο... ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ ότι με τα καπάκια θα φτιαχνόταν τσαντάκι!! Μπράβο Μαιρούλα πολύ δουλειά και μάλλον δυσκολη!!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικουλα μου σ'ευχαριστω!!! Ουτε κι εγω το φανταζομουν, μεχρι που τα ειδα σε καποια σιτε βραζιλιανικα! Εκει εχουν μεγαλη παραγωγη απο τετοια τσαντακια! Η πιο πολυ δουλεια για μενα ηταν το......βελονακι!!!!! Φιλακια πολλα!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλά... είσαι απίστευτη! Πόση υπομονή! Αλλά άξιζε, έγινε σούπερ μοντέρνο τσαντάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολγακι μου η υπομονη μαζι με το πεισμα με εκαναν να το κανω!χαχαχαχα!!!! Φιλακια πολλα!!!!

      Διαγραφή
  6. Εντυπώσεις άριστες!!!!!!!!!!!!Μπράβο Μαιρούλα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!
    ΜΑΙΡΟΥΛΑ, ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου χαιρομαι που σου αρεσε! Αντε ξεκινα να μαζευεις καπακια! Ειμαι συγουρη οτι θα το καταφερεις!!!!!
      Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ εντυπωσιακό!...Ούτε θα το σκεφτόμουνα ποτέ ότι μπορεί
    να γίνει κάτι τέτοιο από τα καπάκια...
    Μπράβο σου!...τα κατάφερες μια χαρά!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ομως Χρυσουλα μου! Τελικα τα παντα μπορουν μνα μετατραπουν σε υπεροχα αντικειμενα!!! Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο!Θέλει βέβαι να είσαι σε κατάσταση ζεν και να έχεις υπομονή αλλά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαίρη μου τέλειο χαρά στην υπομονή σου.Τελικά δεν πρέπει να πετάμε τίποτα όλα χρειάζονται καμιά φορά.
    Να είσαι καλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειλικρινά πιστεύω ότι είσαι πολύ πεισματάρα στο να καταφέρεις κάτι αλλά να το κάνεις και τέλειο. Μπράβο στην υπομονή σου. Περιμένουμε κι άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρωτότυπο και πολύ μοντέρνο το πορτοφόλι που έφτιαξες.Τα μαζεύω και εγώ αυτά τα δαχτυλίδια να δω τι θα τα κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα - Καλημέρα που λες κι' εσύ....
    Καλέ, πού ήσουνα και δε σε είχα δει; Σε βρήκα από το "Heaven creations". Οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές και το πορτοφόλι από καπάκια ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ! Άσε πια τους κουμπαράδες σου!!!!!!!!!!!!!!
    Ελπίζω να τα λέμε συχνά
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστικό!!! Χαρά στην υπομονή σου ...άψογη εκτέλεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή